Terug

PostNL: Pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Post NL

24/07/2023

Beste, ik verwachtte 2 pakketten van 2 verzenders voor aanlevering via PostNL. De chauffeur belde aan en overhandigde 1 pakket. Ik vroeg of hij niet nog een pakket bij zich had. Hij bevestigde dat er nog een pakket moest worden bezorgd, maar dat hij het niet onmiddellijk vond. Toen ik hem vroeg om toch nog een controle te doen, volgde ik hem naar zijn bestelbus. Hij zocht tussen een hoop pakketten en melde dat hij het toch niet kon vinden en later wel zou terugkomen. Enkele minuten later ontvang ik een melding dat beide pakketten zouden afgeleverd zijn. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de verzender en PostNL. De verzender heeft de klacht ontvangen en heeft nu bericht gehad dat het pakket als geleverd staat en dus geen verdere actie kan ondernemen. PostNL melde dat alle klachten via de verzender moeten lopen en ze dus niet kunnen reageren. Dit is bevestigd via email. Punt blijft dus dat ik geen pakket ontvangen heb en dus echt in de kou gelaten ben. Ik heb van dit alles camerabeelden, chatgeschiedenis en emails ter beschikking. We zijn ondertussen 20 dagen verder en had nu toch graag een pakket of de volledige compensatie van het order ontvangen.Met vriendelijke groeten, ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform