Terug

PostNL levert al 5 dagen pakket niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: bol.com

22/11/2023

Beste, Sinds maandag 20/11 neem ik dagelijks contact op met bol.com voor een pakketje met leverdatum 17/11 via PostNL. Dagelijks wordt de status van het pakket gewijzigd naar levering morgen. Ik meld dit bij Bol.com en zij kunnen mij niet verder helpen. Ze zeggen telkens opnieuw dat ik moet wachten.Ik ontvang geen elk alternatief of compensatie voor het ongemak.

Berichten (6)

bol.com

Naar: L. P.

23/11/2023

Beste Lena,Bedankt voor je bericht. Volgens de traceercode is de bestelling gisteren bezorgd bij de buren op nummer 7.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.

L. P.

Naar: bol.com

23/11/2023

Beste, Klopt niet.https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUNM176943936-BE-2880Zie code!

bol.com

Naar: L. P.

23/11/2023

Goedemiddag Lena,Bedankt voor het doorsturen van een traceercode. Ik heb zojuist opnieuw de traceercode van de bestelling (4031927839) die je hebt doorgegeven, nagekeken en de traceercode geeft aan dat de bestelling is bezorgd bij de buren op nummer 7.s:jouw.postnl.beack-and-trace/3STUNM177466294-BE-2880?language=nlMet vriendelijke groet,Chantal van bol.

L. P.

Naar: bol.com

23/11/2023

Zie bijlage. Ik heb toch iets anders staan in app.

L. P.

Naar: bol.com

23/11/2023

Je moet de juiste trackcode gebruiken! Jouw code in bericht is een andere dan mijn bericht. Graag de juiste gebruiken.

bol.com

Naar: L. P.

23/11/2023

Beste Lena,Bedankt voor de reactie. Door een foutief doorgegeven bestelnummer, is er een miscommunicatie ontstaan. Er is je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform