Terug

PostNL.be komt niet tussen bij schade veroorzaakt door transport (met verzekering)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Post NL

19/02/2021

Beste,ik stuurde via PostNL.be een pakket (met verzekering tot 300 euro inbegrepen) op naar Duitsland op 1 feb 2021. Pakket is daar aangekomen zonder zichtbare schade aan pakket maar blijkbaar toch aan de electronica van de inhoud (Ghettoblaster twv 499 euro).PostNl.be weigert nu toch tussen te komen in de schade, zogezegd omdat mijn Ghettoblaster te goed was ingepakt en schade door transpost niet mogelijk was. Dus als mijn pakket slechter was ingepakt was het beter!!!MvgPascal Van Audenhove0477660768pascalvanaudenhove@hotmail.com

Berichten (5)

Post NL

Naar: P. V.

22/02/2021

Geachte heer van Audenhove,Bedankt voor uw bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat u niet tevreden bent over onze service. Mijn excuses hiervoor.Zoals ik kan zien is uw pakket niet via PostNL.be verstuurd maar via Goedkooppakketten.be.Aangezien u een contract bent aangegaan met Goedkooppakketten.be verwijs ik u dan ook naar hun klantenservice.Zij zijn verantwoordelijk voor uw pakket en zij zullen dan ook al uw vragen het beste kunnen beantwoorden.Heeft u nog andere vragen, dan kunt u reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Martina SpigicKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

P. V.

Naar: Post NL

22/02/2021

Beste,heb ik al gedaan, goedkooppakketten.be gecontacteerd maar zij hebben idd klacht doorgegeven aan PostNl, met een negatief resultaat, zijnde niet aansprakelijk voor de schade :/. Ik begrijp niet waarom ?Ik neem verzekering tegen schade, apparaat komt met schade aan electronica bij koper en is mijn schuld omdat pakket stevig was en daarom apparaat goed beschermd was maar dat wil niet zeggen dat door verkeerde handeling van pakket geen schade kan zijn aan de electronica binnenin die er uiteindelijk wel was en we herstellingskosten hadden !Ik denk dat ik bij deze toch wel enig recht heb op een schadevergoeding !MvgPascal

Post NL

Naar: P. V.

23/02/2021

Beste Pascal,Bedankt voor je reactie, wat ik uit je bericht begrijp is dat je een pakket via goedkooppakketten.be hebt verstuurd en deze beschadigd is aangekomen? Omdat wij niet samen werken met goedkooppakketten.be kunnen wij hier voor geen schadevergoeding uitkeren, daarom adviseer ik je om contact op te nemen met goedkooppekketen.be en met hun tot een oplossing te komen.Ik hoop dat uer samen met goedkooppakketten.be uitkomt.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Anneke OssendorpKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

P. V.

Naar: Post NL

23/02/2021

Als ik het goed begrijp neemt niemand hierin zijn verantwoordelijkheid, zoals gewoonlijk met jullie bedrijven. Sturen van hier naar daar in de hoop dat we het dan maar opgeven.Raar dat jullie niet samenwerken maar dat ik wel via goedkooppakketten een PostNL opstuurlabel kan aanmaken.Heel raar

Post NL

Naar: P. V.

25/02/2021

Beste Pascal,Goedkooppakket.be is een apart bedrijf dat helemaal niks met PostNL te maken heeft en dat een klant is van PostNL en jij bent klant van Goedkoop pakket.be Daarom kunnen wij dit niet voor jou oplossen en hoort goedkooppakket.bedit voor je op te lossen.Ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Anneke OssendorpKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform