Beste, Samen met mijn vriendin wonen we te Zuiddijk 2 in Tildonk, een adres dat makkelijk bereikbaar is met de wagen maar wel wat afgelegen ligt. Tot maart 2020 hebben we nooit problemen ondervonden met de uitlevering van onze kranten. Mijn vriendin, abonnee bij het Nieuwsblad, moet op zaterdagochtend een papieren krant ontvangen. Sinds april 2020 is deze echter nooit meer toegekomen. Hiervan werd telkens melding gedaan bij de uitgeverij. Ikzelf moest sinds oktober 2020 de krant De Tijd ontvangen op hetzelfde adres. Ook deze is nooit toegekomen en werd ook telkens melding van gedaan bij de uitgeverij als ook bij BPOST zelf. Gezien de levering van de krant plots sinds april 2020 niet meer lukt en er voor de rest geen enkel probleem is voor levering van post of pakjes, hebben we een sterk vermoeden dat er een nieuwe bezorger op de ronde zit op zaterdagochtend.Ondanks talloze klachten via mail, telefoon, facebook messenger,... zowel bij BPOST als de uitgevers werden we constant van het kastje naar de muur gestuurd. - Uitgever zegt dat het probleem bij BPOST ligt- BPOST zegt dat we hiervoor bij de uitgever moeten zijn- Ombudsdienst van de postsector verwijst ons naar een specifiek mailadres bij BPOST- Dat mailadres stuurt ons weer door naar de algemene klantendienst van BPOST- Klantendienst BPOST vraagt om hen er niet meer mee lastig te vallen en stuurt ons in eerste instantie door naar de uitgever en vervolgens (andere medewerker) terug naar de ombudsdienst. Onlangs werd ons vermoeden met betrekking tot de nieuwe postbedeler bevestigd want deze bezorger zou melding gedaan hebben dat hij bij ons niet veilig kan afleveren door de smalle straat langs het water (vaartdijk). Door deze melding is ons adres zelfs als “zwart punt” gemarkeerd en zullen wij dus geen krant kunnen ontvangen. Mijn verbazing is groot dat dit zomaar kan gebeuren. Eender welke andere koerierdienst en zelfs ook BPOST komt door de week probleemloos pakjes afleveren bij ons, zelfs met bestelwagens dit tot 3 keer zo groot zijn als de wagen van de krantenbezorging op zaterdag. Mijn vriendin betaald nu bijna een jaar een abonnementskost waar de helft van de dienstverlening niet correct voor verloopt. Zelf betaal ik al sinds oktober een abonnement waar ik ook de helft niet van ontvang. Ons geduld is op maar wij weten echt niet meer wat we nog kunnen ondernemen. Je staat gewoon machteloos tegen die bedrijven en dat dankzij één individu. Hopelijk kunnen jullie er wat mee.Vriendelijke groet,Jozef Plevoets