Beste,ik kocht een elektronische ballast via AliExpress.Deze werd me gestuurd via een aangetekende zending.Op 20/5/2019 kwam de postbode er mee langs.Hij belde niet aan, ondertekende zelf voor ontvangst, liet een brieje in de bus voor ophaling in een postpunt (dagbladhandel Töpke) en liet het pakje achter (waarschijnlijk bovenop de brievenbus).De dag erna kreeg ik in het postpunt te horen dat het pakje aan mijn deur werd afgeleverd...Ik belde vervolgens naar de klantendienst van De Post. Ze gingen dit uitzoeken...Een week later belde ik opnieuw naar BPOST (klantendienst). Deze keer wel resultaat: de baas van de postbode aanhoorde het verhaal. De volgende morgen kwam de postbode zich excuseren en vertelde me dat hij het pakket zeker had achtergelaten (?).Zowel de baas van de postbode als de postman zelf erkennen deze stommiteit en vertellen me dat de post hier voor verzekerd is...Alixpress claimt ook dat de zending bij BPost is aangekomen.Hoe kan ik mijn centen nu terugkrijgen van BPost?Met vriendelijke groet,Marc