Terug

Postbode met issues blijkbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: bpost

07/05/2024

Beste Na een klacht in te dienen omdat 3 pakketten niet geleverd werden werd het dossier afgesloten want de postbode gaf als reden pakketten te zwaar voor de rug en omdat ik er een dik jaar geleden woorden mee had gehad.Ondertussen heb ik ze reeds vaak gezien telkens goededag uitgewisseld nochtans.Dus maw blijkbaar werden mijn pakketten niet geleverd (omdat ik een jaar geleden nadat voor de 5e keer mijn oprit volledig geblokkeerd was door dezelfde postbode en na een uur wachten eens mijn gedachten heb gezegd daarover wat maar normaal is als je het eerst beleefd vraagt na 5 keer is het erover zeker aangezien er 100m verder een grote parking is om van daaruit met de fiets je ronde te doen zodat ik weg kan wanneer ik wil)Maar aangezien zij dat feit nu oprakeld wil zeggen dat ik al die andere keren ook ben gepest geweest toen het niet geleverd werd maar geen klachten indiende.Mijn bank heeft mij 4 nieuwe bankkaarten moeten opsturen vooraleer er 1 in de brievenbus zat!Nu is mijn kredietkaart aan vernieuwing toe ook opgestuurd geweest maar nog niks ontvangen.Plots een paar weken geleden een deurwaarder aan de deur voor een boete die ik niet betaald had en blijkbaar werd ik reeds sinds september aangeschreven hiervoor maar niks ontvangen ook de boete zelf niet gekregen. Nu dat heeft veel geld gekost.Ondertussen weet ik wel wie verantwoordelijk is en zal ik uitzoeken wat ik hiertegen kan doen.Want de post sluit de klacht zomaar af zonder met mij in gesprek te gaan mij slechts één keer opbelde toen ik in een kelder zat aan het werk en ik kan niet terug bellen naar dat nummer. Dan ben ik compleet onbereikbaar voor jullie is het besluit.En als oplossing zware paketten aan een andere postbode geven lost niets op aan het feit dat ik onlangs begonnen ben met leveringen in de gaten te houden want begon op te vallen dat ik nooit thuis was bij levering maar er wel bijna telkens wel iemand was.Aanmaningen gehad , deurwaarder, bankkaarten die niet aankomen is me nu wel duidelijk waar het probleem zich bevindt lijkt me!Mvg Bert

Berichten (2)

bpost

Naar: B. S.

07/05/2024

1-54598937298Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.Wij merken bovendien op dat u nog 2 klachten heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met onze klantendienst door uw referenties 1-54593051615 en 1-54594438114 te vermelden om de voortgang van uw aanvragen te kennen.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-P2YPHBI]

B. S.

Naar: bpost

07/05/2024

Telkens het dossier sluiten is het enige wat je doet bpost &#128079🏻


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform