Terug

Postbode belt nooit aan en gebruikt het afwezigheidsbriefje verkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: bpost

12/08/2020

BesteMijn vriendin werkt al een half jaar thuis. Minstens 2 keer per maand komt er zeker een pakje van Bpost. Terwijl mijn vriendin altijd thuis is, en onze bel als een ouderwetse schoolbel klinkt. Hebben de heren van Bpost nog nooit aangebeld.Daarbij komt dat ze tegenwoordig ook niet noteren voor wie de levering is. Waardoor ik vandaag weeral verkeerdelijk in het postkantoor stond omdat de aangetekende zending voor mijn vriendin bedoeld was.De service aan de balie was wel goed, maar ze konden mij de aangetekende zending dus niet meegeven.GroetenSP

Berichten (1)

bpost

Naar: S. P.

12/08/2020

REF 1-29821615709Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-29821016908 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 Brussel ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-DP8U3W7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform