Terug

Postbode belt ergens anders aan (als hij al aanbelt)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: bpost

10/05/2024

Beste, het is nu de tweede maal in een goede week dat ik met hetzelfde feit geconfronteerd wordt. Uw postbode slaagt er niet in een straatnaam + nummer te lezen! Ik krijg een melding dat ik de postbode gemist heb: in het eerste geval heeft een buurman me de notificatie gebracht (dus zeker niet aan het juiste nummer gebeld) en deze keer heb ik niets ontvangen! Blijkbaar is het geen vereiste meer om als postbode te kunnen lezen. (mijn excuses aan de postbodes die hun werk wel correct doen.

Berichten (2)

bpost

Naar: P. M.

13/05/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-P4DZ90C]

P. M.

Naar: bpost

13/05/2024

Beste,fijn dat U zo snel antwoord. Maar helaas heb ik van jullie klantendienst NIETS gehoord.Dus is het niet correct dat dit dossier zo maar gesloten wordt!Met vriendelijke groeten,Patrick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform