Terug

Postbedeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: bpost

06/06/2025

Beste ; hoewel het probleem na vele jaren en verschillende klachten naar Bpost schonk ik er niet zo veel aandacht meer aan , het vertrouwen in Bpost was ondertussen gezakt naar 0,0 en ze doen er toch niets aan . Nu ben ik weer wakker geschoten toen er van de week een mail kwam van een incassobureau dat ik aan een gasleverancier 30,50 € schuld heb voor huur gastank . Hier kwamen verwijlinteresten en kosten bij voor 101,50 € . Groot was mijn verbazing en ging hier niet mee akkoord , dus neem ik contact met die firma , die zegt dat er mails verstuurd en telkens ook schriftelijk en dat klopt , bij elke factuur op mail is er normaal ook een brief per post , nu die mails , die heb ik niet gezien en zowel leverancier als ik begrijpen dit nog niet , maar wat de brieven per post betreft daar schrik ik niet van dat ik die nooit gehad heb . Ik heb altijd correct betaald maar als ge niets krijgt . Ondertussen is het geschil netjes opgelost door de leverancier ( Steragas ) waarvoor dank . Nu het grote probleem , Bpost.....Ik ga maar enkele dagen terug anders word mijn verhaal te lang , 30 mei ben ik bij mijn dochter in de voortuin aan het werken , dat is bij mij om de hoek en andere straatnaam , de postbode stopt met de auto en geeft mij de post voor het nummer 40 , ik zeg dankuwel , meteen zie ik dat het voor iemand anders is , andere naam andere straat zelfde nr 40 , ik zeg dat meteen aan de postbode , die zei oei , dan zit hier in de straat alles verkeerd , tja ok... Gisteren 5 juni komt iemand uit dezelfde straat van mijn dochter met een brief die voor mij bestemd was , nr 36 , maar die zat bij die mensen met nr 36 in de bus , zelfde dag gisteren zegt mijn dochter dat er bij hen op nr 40 een brief zat van iemand anders bij mij in de straat op nr 40 . Dus met andere woorden ze steken gewoon alles op nr in de brievenbussen , welke naam en straat het ook heeft , dat speelt geen rol blijkbaar , dit is schandalig zo komt ook discrete en of gevoelige informatie via brieven bij mensen die er geen affaire mee hebben . Ik had van het incassobureau een mail gehad en ook schriftelijk verstuurd en deze is nog steeds niet ontvangen , die zal ook elders in een nr 36 zitten , straat maakt niet uit . En zo was er ook een aangetekend schrijven van de gasleverancier in mei geweest , deze heeft navraag gedaan via track en trace en die brief was dus niet afgeleverd en is teruggestuurd naar afzender . Ik heb dus ook nooit een briefje of mail van Bpost gekregen dat er een aangetekend schrijven ligt op het postkantoor . Ik heb een klacht ingediend bij Bpost , nog eens voor de zoveelste keer , maar dan krijg ik na een paar dagen een mail van hen dat ze postbode hebben ingelicht en dat het probleem is opgelost en daar kan je niet meer op reageren dan . In feite , het is hier na al die jaren en vele klachten nog nooit opgelost . Als de postbode is langs geweest dan zijn het de buren die de brieven verder moeten ronddragen naar de juiste mensen , schandalig !!!De postbode kan alleen huisnummers lezen , straten en namen kent die blijkbaar niet . Ik hoop dat er eindelijk iets meer aan gedaan word dan zeggen , het is opgelost . Ik heb het gevoel dat het nooit opgelost geraakt , Ik mag blij zijn dat de gasleverancier er begrip voor had en dit is opgelost anders had ik 100 € mogen ophoesten dankzij Bpost .

Berichten (1)

bpost

Naar: W. V.

06/06/2025

Referentie1-61046038649 Beste klant, Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst. Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-61027399469 van dat dossier te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt onze klantendienst telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-S1LMSCP] Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 06/06/2025 09:15:16 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: Postbedeling ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.

Bemiddeling door Testaankoop 10 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform