Terug

Post NL staat in straat maar belt niet aan!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. M.

Naar: Post NL

04/11/2022

Marjolein bestelde een kast Ze bleef hiervoor 2 dagen thuis De bezorger stapt uit de camionette en gaat dan weer in de wagen en rijd weg vervolgens krijgt ze een mail dat ze morgen mag gaan afhalen in electro Bries Zei heeft geen auto dus ik mag weer rijden.. —> weer diesel verspillen terwijl die madam of meneer gewoon kon komen aanbellen!!! Dit probleem situeert zich al van vorig jaar december Bergstraat 12 tot en met 18 hebben hier problemen mee!

Berichten (6)

Post NL

Naar: W. M.

08/11/2022

Beste Ward,Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat de bezorger het pakket rechtstreeks naar een PostNL punt heeft gebracht.Voor een pakket naar een PostNL punt wordt gebracht hoort de bezorger aan te bellen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurt. Volgens ons systeem is er al een klacht ingediend en is de bezorger hier ondertussen ook over aangesproken. Aangezien dit al besproken is kan ik hier niet nog een melding van maken.Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens onze algemene voorwaarden. Een vergoeding zal dan ook niet uitgekeerd worden.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,KyonneKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

W. M.

Naar: Post NL

08/11/2022

Bezorger is aangesproken? Laat me niet lachen hè mevrouw! Dit is iets dat al aansleept van DECEMBER VORIG JAAR!!!!Ik ben gisteren bij postverdeelcentrum geweest van Post NL vilvoorde Daar bleek dat er weinig tot niets met men klachten gedaan werd of dat de baas van de bezorgers niets tegen de bezorging zegt… ze hebben nu mijn gegevens en gingen met Alle klachten aan de slag! Ook u kan zien wat er van de Bergstraat 12-22 van klachten zijn en met koploper nummer 18! Dit mogen wij niet meer accepteren dat je dit zegt tegen de bezorger… als er niet snel iets veranderd zijn we genoodzaakt stappen te ondernemen. Zo zal er klacht worden neergelegd bij de politie van Rotselaar tegen POST NL! Jullie zijn verantwoordelijk voor jullie post bezorgers Ik hoef niet te zien dat ze uit hun wagen stappen en terug instappen zonder aan te bellen en vervolgens een mail te krijgen dat naar electro bries gaat terwijl ik en men medebewoners de vrouw zien uitstappen… SCHANDALIG

Post NL

Naar: W. M.

08/11/2022

Beste Wart Michielse,Bij het nakijken van uw barcode: 3SNNIW343868674, ligt het pakket voor je klaar op het volgende afhaalpunt:Elektro Bries NVProvinciebaan 138 3118 Werchter BE T: +3216602550. U kan het afhalen. Bij niet afhalen zal het pakket op11-11-2022 terug gestuurd worden naar de afzender. Sorry voor het ongemak dat u ondervond met de bezorger. Hier hebben wij reeds klacht voor doorgegeven en deze zal alweer aangesproken worden door zijn overste.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,IngridKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

W. M.

Naar: Post NL

08/11/2022

Dat weet ik en ik val WEER in herhaling maar de baas van de bezorgers doen er blijkbaar niets mee De overste van post nl vilvoorde moest ook eerst de adressen opzoeken voor hij zag hoe groot het probleem was! Al die pakketten hadden NOOIT naar een afhaalpunt mogen gestuurd geweest zijn!

Post NL

Naar: W. M.

08/11/2022

Beste Ward,Ik begrijp uw frustratie, verder kan ik hier weinig aan doen, geloof mij wij zouden ook graag hebben dat alle bezorgers hun job ter harte nemen. Hopelijk komt er verbetering in. zullen we hier afronden? Ik wens u toch een fijne dag toe.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,IngridKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

W. M.

Naar: Post NL

08/11/2022

Oké dan sluiten we het hier af Weet dat als dit nog eens gebeurd dat ik dan gewoon weer bij de depots ga aankloppen en de politie inschakel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform