Beste, de laatste 10 (!) pakketten die mijn echtgenoot of ik bestelden via internet en die gingen geleverd worden via Post NL, moeten wij altijd ophalen in het postpunt. Gisteren ging een pakket geleverd worden 13u30-15u30 en we zijn de hele tijd thuis geweest, maar hebben niemand van Post NL gezien, net zoals de voorbije 9 keren waarbij ook telkens iemand thuis was. Het ophaalpunt is 1,7km verwijderd van ons huis, maar ik ben gehandicapt, rij niet per auto en dit is te ver voor mij om te voet te bereiken. Stelselmatig worden de pakjes die met Post NL gaan geleverd worden rechtstreeks naar het ophaalpunt gebracht. Er zit ook geen bewijsje in de bus dat ze langs zouden geweest zijn, enkel per mail krijgen we die melding. Zowel mijn man als ik hebben al via chat en mail klacht ingediend, maar hierop wordt niet gereageerd. Dit is uitermate vervelend voor ons!!Een blik op sociale media leert dat dit niet enkel een probleem is bij ons, maar dat er nog veel meer gedupeerden in Vlaanderen zijn. Bij andere pakketbezorgers doet dit probleem zich niet voor, maar helaas heb je bijna nooit de keuze.Kan er iets gedaan worden aan deze ergerlijke praktijken?