sinds een 12 tal dagen worden er GEEN pakketten meer bij mij aangeboden op mijn afleveradres SCHAPERHOEK 10 , 8600 DIKSMUIDE , deze worden ONMIDDELLIJK GEDROPT in een ophaalpunt Sidhu 2 8870 te Emelgem , betreft nummers 3SDMDQ022253033 + 3SONQR5951068 + 3SONQR7690519 + 3SNNIW109931098 + 3SMYPA8421388 deze werden na meerdere klachten via chat uiteindelijk her-zonden via DPD ... en zijn ondertussen ontvangen , MOMENTEEL NOG STEEDS IN HET ZELFDE OPHAALPUNT te 8870 EMELGEM = 3SONQR7690519VANDAAG TERUG EEN PAKKET ONMIDDELLIJK GEDROPT ZONDER AANBIEDING AFLEVERADRES 3SMOB10110759 NU IN EEN OPHAALPUNT in ....8510 Kortrijk MEERDERE KLACHTEN INGEDIEND VIA CHAT POST.NL BELGIE , MEN ZOU IETS ONDERNEMEN OM DIT TE STOPPEN ze geven toe dat de FOUT DUIDELLIJK LIGT BIJ DE BETREFFENDE KOERIER, EN DAT DEZE HIEROP GING WORDEN AANGESPROKEN (????) PROBLEEM BLIJFT ZICH NOG STEEDS GEWOON HERHALEN , denk zelfs dat ze gewoonweg NIETS ondernemen !!! ik heb rond mij woning bewaking' s camera' s en een verklik passage systeem , de laatste ca. 12 dagen werdt er GEEN ENKEL KOERIER VAN POST.NL MEER GEREGISTREERD , DUS KOERIER POST.NL KOMT GEWOONWEG NIET LANGS , steeds worden Pakjes van gelijk welke koerier in een speciaal daarvoor voorziene grote kliko container aan mijn woning mooi gedropt , de laatse tijd NIET meer door .....post.nl koerier , het is gewoonweg FRUSTREREND dat de klantendienst gewoonweg NIETS doet aan deze situatie als consument kan ik ook vaak gewoonweg niet zomaar de koerierdienst zelf kiezen , anders loste ik dit zelf onmiddellijk op door GEEN post.nl meer in te zetten , men betaald voor een THUISLEVERING en men dropt de pakket(ten) gewoonweg onmiddellijk in een ophaalpunt XX km verder .......