Terug

POST NL KOERIER KOMT NIET MEER LANGS EN DROPT ALLES XX KM VERDER IN EEN OPHAALPUNT probleem blijft

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Post NL

19/11/2023

sinds een 12 tal dagen worden er GEEN pakketten meer bij mij aangeboden op mijn afleveradres SCHAPERHOEK 10 , 8600 DIKSMUIDE , deze worden ONMIDDELLIJK GEDROPT in een ophaalpunt Sidhu 2 8870 te Emelgem , betreft nummers 3SDMDQ022253033 + 3SONQR5951068 + 3SONQR7690519 + 3SNNIW109931098 + 3SMYPA8421388 deze werden na meerdere klachten via chat uiteindelijk her-zonden via DPD ... en zijn ondertussen ontvangen , MOMENTEEL NOG STEEDS IN HET ZELFDE OPHAALPUNT te 8870 EMELGEM = 3SONQR7690519VANDAAG TERUG EEN PAKKET ONMIDDELLIJK GEDROPT ZONDER AANBIEDING AFLEVERADRES 3SMOB10110759 NU IN EEN OPHAALPUNT in ....8510 Kortrijk MEERDERE KLACHTEN INGEDIEND VIA CHAT POST.NL BELGIE , MEN ZOU IETS ONDERNEMEN OM DIT TE STOPPEN ze geven toe dat de FOUT DUIDELLIJK LIGT BIJ DE BETREFFENDE KOERIER, EN DAT DEZE HIEROP GING WORDEN AANGESPROKEN (????) PROBLEEM BLIJFT ZICH NOG STEEDS GEWOON HERHALEN , denk zelfs dat ze gewoonweg NIETS ondernemen !!! ik heb rond mij woning bewaking' s camera' s en een verklik passage systeem , de laatste ca. 12 dagen werdt er GEEN ENKEL KOERIER VAN POST.NL MEER GEREGISTREERD , DUS KOERIER POST.NL KOMT GEWOONWEG NIET LANGS , steeds worden Pakjes van gelijk welke koerier in een speciaal daarvoor voorziene grote kliko container aan mijn woning mooi gedropt , de laatse tijd NIET meer door .....post.nl koerier , het is gewoonweg FRUSTREREND dat de klantendienst gewoonweg NIETS doet aan deze situatie als consument kan ik ook vaak gewoonweg niet zomaar de koerierdienst zelf kiezen , anders loste ik dit zelf onmiddellijk op door GEEN post.nl meer in te zetten , men betaald voor een THUISLEVERING en men dropt de pakket(ten) gewoonweg onmiddellijk in een ophaalpunt XX km verder .......

Berichten (2)

A. C.

Naar: Post NL

28/11/2023

28/11/2023 .........TERUG PRIJS !!!!!!!!!!!!! PAKKET Track & trace-code 3STCRH1115708= TERUG NIET AANGEBODEN OP AFLEVERADRES , IS TERUG ONMIDDELLIJK NAAR EEN OPHAALPUNT ,KrantenstalAalbeeksestraat 248510 KortrijkOP 42 min. (51,6 km) VAN MIJN AFLEVERADRES SCHAPERHOEK 10 , 8600 ESEN DIKSMUIDE IK LEG MORGEN (TERUG) KLACHT NEER VIA JURIDISCHE DIENST TESTAANKOOP + OMBUDSMAN POSTDIENSTEN IK GA GEEN 51,6 KM HEEN EN 51,6 KM TERUG RIJDEN OM EEN PAKKET OP TE HALEN , OMDAT UW KOERIER WEIGERT DUIDELLIJK OM ZIJN TAAK NAAR BEHOREN UIT TE VOEREN , ECHT ONBEKWAAM PERSONEEL !!!!!NIETS ANDERS DAN PROBLEMEN HIER MET KOERIER(S) POST.NL !!!!!PROBLEEM BLIJFT ZICH HERHALEN EN HERHALEN , POST.NL ONDERNEEMT NIETS !!!!!!!!!!!!!!!

A. C.

Naar: Post NL

01/12/2023

TERUG IDENTIEK ZELFDE PROBLEEM , PAKKET 3SBQCF003983085 WORDT SIMPELWEG NIET AANGEBODEN OP HET AFLEVERADRES , GAAT ONMIDDELLIJK NAAR EEN OPHAALPUNT , IS NU REEDS BIJNA 4 WEKEN ZELFDE LIEDJE , KLANTENDIENST POST.NL 0ONDERNEEMT GEWOONWEG NIETS , HOUDEN JE GEWOON AAN HET LIJNTJE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform