Terug

Post doorsturen loopt fout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: bpost

13/09/2023

Beste,Vanaf 21/08 hebben wij een 3 maand durende dienst aangekocht om onze post van ons oud adres door te sturen naar ons nieuw adres. De vorige eigenaar van ons nieuw adres heeft ook deze dienst gekocht om zijn post door te sturen naar zijn nieuwe adres. Het probleem: Post bestemd voor mij en mijn vriendin, geadresseerd aan zowel ons nieuwe adres als ons oude adres, komt nu zogoed als altijd toe op het nieuwe adres van de vorige eigenaar. Dit is zeer vervelend, ik heb al enkele keren telefonisch contact opgenomen en men belooft mij steeds dat de achterliggende dienst mij gaat contacteren om het probleem op te lossen, maar tot zover nog niets gehoord. Op dit moment hebben wij dus betaald voor een dienst van Bpost die gewoon niet werkt. Graag een oplossing.

Berichten (1)

bpost

Naar: S. R.

14/09/2023

REF 1-50606021998Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-N8XH5K8]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform