Terug

PORBLEMEN met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Zara Belgium

18/12/2023

Beste, ik bestelde bij de zara kleren.Hiervan heb ik een paar schoenen niet terugbetaald gekregen.Ik heb dit 11/12 gemeld aan de zara. Samen met nog een kledingstuk die niet terugbetaald werd. De persoon waarmee ik toen in de chat zat had me inderdaad bevestigd dat dit nog niet terugbetaald was en ging dit aanpassen en inorde brengen. (De chat kunnen ze blijkbaar niet terug bovenhalen, dit heb ik gevraagd ..., het gesprek vond maandag 11/12 plaats rond 11u30)Van het andere kledingstuk heb ik melding gekregen dat dit aangepast is en dit is ondertussen terugbetaald.Van de schoenen echter niet. Deze zijn niet terugbetaald en ik heb hier ook nog geen melding van gekregen.Toen ik de zara hierover een tweede maal contacteerde zeggen ze dat alles terugbetaald is en ze hier niets meer kunnen aan veranderen. Ik heb echter alle bewijzen wat er terugbetaald is en wat niet. De schoenen van 45,95 heb ik niet ontvangen. Ik heb via telefoon en chat de zara reeds gecontacteerd en zij kunnen me niet verder helpen.Hieronder kan je alle info vinden van mijn bestelling:ordernummer: 52851697695referentie: 2210/110slingbacks schoenen.Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij dit probleem.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform