Ik boekte op 27 mei een wagen voor een korte rit op de middag en krijg nu onterecht een boete voor een overtreding om 22u22 ‘s avonds, die onmogelijk door mij kan worden gepleegd. Het betreft de rit van 27/5 om 13u8 van 3 km met auto kenteken: 2CXZ814 (zie bijlage factuur poppy). De boete gericht aan Poppy, vermeld de datum van uitgifte 8/06/2023 en betreft een overtreding vastgesteld op 27/5/23 om 22u22 met hogergenoemde wagen in de richting Gent, voor Kennedytunnel met een wagen Audi A3. Dit bewijst dat het niet mijn rit betreft (boete als bijlage). Er bestaat een uitvoerige briefwisseling van juni tot op heden waarin Poppy mij bevestigt dat het een fout betreft en dat zij dit zullen rechtzetten. Tot op heden is dit niet gebeurd en antwoordt Poppy niet meer op de mails. Ondertussen is er een herinnering gekomen dd. 14/8 met een bedrag van 63,02 euro op mijn naam die voor 24/8 dient betaald te worden (vandaag dus). Ik heb deze boete niet eerder op mijn naam gekregen en ik heb ze ook niet betaald omdat Poppy schriftelijk had gemeld dit te zullen rechtzetten (stuk als bijlage). Gezien Poppy niet meer antwoordt op mijn mails, zie ik mij genoodzaakt klacht in te dienen via Testaankoop en via de Ombudsdienst voor Consumenten, alsook de boete te betwisten via de Rechtbank. Ik eis dat Poppy mij compenseert voor de verloren tijd, energie en schadeloosstelt voor de bedragen die ik dien te betalen, alsook de eventuele gerechtskosten. Ik eis een rechtzetting binnen de drie dagen, alsook een betaling van de boete, die ongetwijfeld ook bij Poppy is terechtgekomen (zie stuk boete). Ik eis dat de overtreder die op dat moment de auto in zijn bezit had door Poppy wordt aangeschreven en dat mijn naam, alsook het strafregister en/of lijst onbetaalde boetes, gezuiverd wordt van alle onrechtmatige overtredingen of gevolgen van onrechtmatige overtredingen via Poppy.