Terug

Poort openen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FLUVIUS

03/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb vorige week gevraagd om mijn poort te openen en deze is nog steeds niet ok ? daarop heb ik naar men energieleverancier gebeld en deze zeiden dat dit al ok bij hun was van 28/3 Mijn broer heeft gisteren gevraagd voor zijn poort te openen en deze was na enkelen sec ok de hij woont recht over mij nu zou ik graag eens uitleg willen hoe het komt dat het bij hem lukt na enkele sec en hier na dagen nog steeds niks ?? Willen jullie zo dat mensen zoals ik zouden veranderen van leverancier ? Ik ben benieuwd naar het antwoord

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: K. D.

11/04/2025

Beste Ik heb uw mail goed ontvangen en meer informatie opgevraagd bij onze afdeling Marktwerking. U deed op 30.03.2025 een aanvraag om uw P1-poort te openen. Na controle stel ik vast dat uw P1-poort geopend is sinds 04.04.2025 na uw goedkeuring. Ik begrijp dat de P1-poort bij uw broer sneller werd geopend. Bij aanvragen voor meetgegevens of het openen van de gebruikerspoort vergelijkt Fluvius de gegevens van de aanvrager met de gegevens van de houder van het energiecontract (netgebruiker). Er wordt dus gecontroleerd wie de aanvraag doet en op welke naam het leveringscontract staat. De naam van de netgebruiker krijgt Fluvius door via de energieleverancier. Als er een afwijking is tussen die twee gegevens (aanvrager - netgebruiker), dan stuurt Fluvius om privacy- en veiligheidsredenen een bijkomende vraag voor toestemming. In uw geval was er geen match tussen de gegevens van de portaalgebruiker en de netgebruiker (gegevens van de energieleverancier). Deze afwijking kan te wijten zijn aan een foutieve schrijfwijze van een naam, afwijkende naam dan de netgebruiker, adres, … Bijgevolg heeft u een brief ontvangen met vraag naar uw toestemming om de gebruikerspoort te openen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 3 april 2025 10:46 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Poort openen - Dambroek 55 9940 Evergem ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform