Beste
Ik heb uw mail goed ontvangen en meer informatie opgevraagd bij onze afdeling Marktwerking.
U deed op 30.03.2025 een aanvraag om uw P1-poort te openen.
Na controle stel ik vast dat uw P1-poort geopend is sinds 04.04.2025 na uw goedkeuring.
Ik begrijp dat de P1-poort bij uw broer sneller werd geopend.
Bij aanvragen voor meetgegevens of het openen van de gebruikerspoort vergelijkt Fluvius de gegevens van de aanvrager met de gegevens van de houder van het energiecontract (netgebruiker).
Er wordt dus gecontroleerd wie de aanvraag doet en op welke naam het leveringscontract staat. De naam van de netgebruiker krijgt Fluvius door via de energieleverancier.
Als er een afwijking is tussen die twee gegevens (aanvrager - netgebruiker), dan stuurt Fluvius om privacy- en veiligheidsredenen een bijkomende vraag voor toestemming.
In uw geval was er geen match tussen de gegevens van de portaalgebruiker en de netgebruiker (gegevens van de energieleverancier).
Deze afwijking kan te wijten zijn aan een foutieve schrijfwijze van een naam, afwijkende naam dan de netgebruiker, adres, … Bijgevolg heeft u een brief ontvangen met vraag naar uw toestemming om de gebruikerspoort te openen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Kris Vermeersch
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199
9090 Melle
www.fluvius.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 3 april 2025 10:46
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Poort openen - Dambroek 55 9940 Evergem
s:www.fluvius.be/disclaimer