Beste mevrouw Van Den BroeckAls gevolg van uw vraag van 10 januari 2018 gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u op 29 mei 2018 een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Met vriendelijke groeten,Complaint ManagementBU BeneluxSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgieDenk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/