Terug

polis Home Assistance

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Engie

10/01/2018

Ik heb via Engie Electrabel een polis Home Assistance afgesloten. Hiermee zou je dringende reparaties van bijvoorbeeld een kapotte verwarming kunnen aanvragen en die worden gedekt door dit verzekeringsproduct.Ik bel vandaag omdat mijn verwarming voortdurend uitvalt omwille van een kapot expansievat (verliest de waterdruk).Ik bel naar het assistance nummer en vraag of er een reparatie kan gebeuren en indien mogelijk op dezelfde dag ook nog de controle van mijn ketel (die werd uitgesteld omwille van het slechte weer begin december) Ik wordt verder geholpen en doorverbonden naar de dienst planning.Daar krijg ik plots te horen dat het vervangen van een drukvat in een ketel niet onder de assistance polis valt, wegens niet dringend en klaar is kees.Ik heb de polis er even bijgenomen. Die is erg onduidelijk in zijn omschrijving van een dringend probleem. Ze dekken wel elk ernstig en plots comfortverlies, daaronder verstaan ze dat de temperatuur in huis zakt onder de 18°. Indien ik mijn ketel niet bijvul ... gaat hij in foutmelding en stopt hij en valt mijn temperatuur dus inderdaad onder de 18°! Omdat ik dus weet dat je water kan bijvullen kan ik dit voorkomen. Wordt ik nu gestraft omdat ik dit weet? Electrabel leeft hier naar mijn mening zijn contract niet na. En blijkbaar is er binnen de dienst ook onduidelijkheid over want de dame die ik eerst sprak ging dit in orde brengen. Het is pas bij de planningsdienst dat ik het deksel op de neus krijg.Ik heb ondertussen zelf contact opgenomen met ASANIVERKO (partner van Engie/electrabel). Zij komen de herstelling uitvoeren en doen aansluitend de controle van mijn ketel. De herstelling zal mij worden aangerekend.

Berichten (2)

Engie

Naar: S. V.

10/01/2018

Geachte mevrouw Van Den Broeck,Test-Aankooop bezorgde ons op 10 januari 2018uw klacht.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Met de meeste hoogachting.Complaint Handling TeamMarketing Sales ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: S. V.

11/07/2018

Beste mevrouw Van Den BroeckAls gevolg van uw vraag van 10 januari 2018 gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u op 29 mei 2018 een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Met vriendelijke groeten,Complaint ManagementBU BeneluxSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgieDenk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform