Terug

Poging oplichting sixt belgie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Sixt Belgium

01/04/2021

Van 12 tot 19 juli naar oostenrijk gegaan met een huurwagen van sixt auto verhuur.20/07/2020 breng ik de wagen terug binnen in Gent.Alles perfect verlopen, niks problemen, zeer tevreden.4 februari ( 6 MAANDEN LATER) mail dat er schade was aan 1 velg.Kosten 739€.*Na 6 maand is dit onmogelijk!*Bij het ophalen van de wagen 300€ geblokeerd op kredietkaart, moest er eventueel schade zijn,dit is er nooit afgegaan( dus er was geen schade).* De kilometerstand is na 6 maand het zelfde gebleven ,economisch onrealistisch!Op 8 februari een aangetekende zending gestuurd met het protest, nooit antwoord op gehad.10 maart mail 1e aanmaning, geantwoord met verwijs naar aangetekende zending=> geen antwoord.30 maart 2e aanmaning( bij niet betalen juridische stappen) voor de 2e keer verwijst naar de aangetekende zending van 8 februari+ gevraagd om te antwoorden op de mail.Vandaag antwoord gehad, dat ze hun goed hart willen tonen en ze akkoord gaan met 500€.1 week voor hun eerste bekendmaking van zogezegde schade had ik een nieuwe huurovereenkomst, deze heb ik ondertussen geannuleerd en dan maar een eigen splinternieuwe wagen gekocht.Indien sixt niet akkoord gaat met het terugbetalen van het volledige bedrag van de nieuwe huurovereenkomst ga in alle documenten van expertise tot mails en aanmaning openbaar smijten, eventueel stap ik naar de krant.

Berichten (1)

S. V.

Naar: Sixt Belgium

19/04/2021

Graag antwoord over mijn klacht!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform