Terug

POD installatie telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste, ik heb op 7 april een nieuwe modem moeten gaan halen voor telenet. Mijn modem ondersteunde het nieuwe type telenet niet. Bij installatie had ik al problemen ervaren dat enkel internet protocol 6 werkte en niet langer 5. Vermits verschillende toestellen 6 niet ondersteunen, werkte het merendeel van mijn toestellen niet. Een technieker belde me op en heeft me daarbij 10 dagen na datum toch verder geholpen. ik heb in tussentijd met 4G van thuis gewerkt en geen compensatie ontvangen. Bij het aanschaffen van de nieuwe modem, heb ik ook POD's moeten aanschaffen. De powerline is achterhaald en moet vervangen worden. Die heb ik ook op 7 april, volgens instructies, geinstalleerd. Jammer genoeg werken deze niet, ik kan ook geen internet kabel meer uit de pod halen waardoor sommige toestellen ( beveiligings camera's bv ) al een hele tijd niet werken. Een dossier werd opgestart, ik heb 2maal gevraagd wat de status is en tot 1 maand geleden stond dit nog steeds open en ging men mij contacteren. We zijn nu 3-tal maanden verder en ik vroeg een status update, ticketje is gesloten echter zit ik nog steeds met toestellen die niet verbinden. ondertussen betaal ik ook voorde POD's die niet werken. Ik vind het niet kunnen dat ik al 3 maand 145 €p er maand betaal voor interent dat niet naar behoren werkt. Ik word niet gecontacteerd, moet altijd reminders sturen en als ik vraag om te escaleren en me te bellen, wil management mij niet contacteren. helaas is het niet mogelijk voor een manager om u te bellen. Ik ben al +7 jaar vaste klant met een groot pakket en vind dit niet meer normaal. Vandaar dat ik jullie wil inschakelen. ik wil gewoon verder geholpen worden, een telefoon, iemand dat luistert naar m'n probleem en met oplossingen komt. Niet 3 maanden zonder feedback en nu opnieuw een nieuw ticketje. Dit zal hoogstwaarschijnlijk zijn om hun interne KPI's te halen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. B.

29/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=SdQSDr1NeHCJdzYd4zb7zBmoXTiOoXfrCpKmHoiHhVmDWDoQplUbhyapu_2GKDKJFPKBkViYL5U84ulo4xH4FR0zxeiSSC


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform