Terug

pod geinstalleerd zonder te zeggen dat dit betalend is

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: Telenet

20/08/2025

beste, Op 5/08 is er een technieker langs geweest om mijn modem te vervangen door een jonger exemplaar .(op aanraden van telenet bij het veranderen van mijn abonnement) Ook mijn wifi extensior is verwijderd en vervangen door een pod. Dit was niet op mijn vraag maar op aanraden van de technieker. Ik zie nu dat dit binnekort betalend is . Dit is mij niet verteld door de technieker. Ik wil het oude apparaat dat gratis was terug laten plaatsen en de pod laten verwijderen. Ik heb reeds telefonisch contact gehad maar ik krijg als oplossing om de pod zelf naar de winkel te brengen . Wij gaat er dan terug de oude wifi extensior installeren? Ik heb reeds een klacht gestuurd via mail op 05/08 maar heb hier nog geen reactie op gekregen.

Bemiddeling door Testaankoop 08 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform