Op donderd ochtend 25/01 werd plots mijn lijn afgesneden, alles werd aan proximus zijde stopgezet (note: ik werk van thuis) - ze kunnen me geen reden geven waarom. Vinden niet in de logs terug waarom het is gebeurd en wie dit heeft geinitieerd (of toch info die ik heb gekregen)- zij hebben mij hiervan niet gecontacteerd- er was voor iets anders contact gezocht vanuit proximus, iets kleins dat aan de huidige installatie moest worden aangepast (was week ervoor ongeveer) . Hierbij werd taalrecht niet nagevolgd. Persoon die me had gecontacteerd en bericht had achtergelaten begint doodleuk van 'ik weet dat je NL talig bent, maar ik spreek het niet (genoeg) dus ik ga het gewoon doen in Fr (bericht bijgehouden). Maar dan nog, hier werd melding gemaakt van een kleine aanpassing die technieker moest maken, niets meer. Ik kreeg meerdere mails van afspraak gemaakt waarna ik opnieuw mails kreeg afspraak geannulleerd. Telkens zogezegd dat dit bevestigd was van mijn kant (was dus niet zo, niemand gesproken tot dan)- nadat ik zonder internet viel wat niet verwacht was, heeft het het grootste deel van de dag geduurd eer we oorzaak hadden gevonden (want er was geen reden waarom ik zonder internet zou vallen, modem gaf ook alle lichten op bLauw aan)- getracht zo snel mogelijk afspraak te maken, ging pas week later op donderdag- wou afspraak zelf verleggen, maar hun applicatie werkte toen niet.- uitgereikt via chat, aan de andere zijde zei men dat ze 1 dag konden schuiven naar 31/01, heb dan natuurlijk aangegeven dat te doen. Ook al was dat zeker niet mijn probleem tijdig oplossen. Deze weiziging heeft ze niet gedaan- op donderdag en vrijdag ben ik zoveel tijd kwijt geraakt dat ik bijna het hele weekend heb moeten werken om verloren tijd in te halen- deze week mij zoveel mogelijk mketen behelpen met hotspots die veel minder peeformantie hebben en minder stabiel, dus opnieuw ga ik die verloren tijd dit weekend moeten inhalenIk vraag dus compensatie voor de last die ze hebben berokkend. Het niet mogelijk maken het probleem dat zij hebben veroorzaakt snel op te lossen (volle week is niet snel). Het feit dat ik 2x weekend heb/zal moeten opofferen om werk goed te maken. Dn Lz kers op de taart, dat ze zelfs niet respecteren dat ik NL talig ben.