Terug

Plotselinge stopzetting internet zonder reden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Proximus

02/02/2024

Op donderd ochtend 25/01 werd plots mijn lijn afgesneden, alles werd aan proximus zijde stopgezet (note: ik werk van thuis) - ze kunnen me geen reden geven waarom. Vinden niet in de logs terug waarom het is gebeurd en wie dit heeft geinitieerd (of toch info die ik heb gekregen)- zij hebben mij hiervan niet gecontacteerd- er was voor iets anders contact gezocht vanuit proximus, iets kleins dat aan de huidige installatie moest worden aangepast (was week ervoor ongeveer) . Hierbij werd taalrecht niet nagevolgd. Persoon die me had gecontacteerd en bericht had achtergelaten begint doodleuk van 'ik weet dat je NL talig bent, maar ik spreek het niet (genoeg) dus ik ga het gewoon doen in Fr (bericht bijgehouden). Maar dan nog, hier werd melding gemaakt van een kleine aanpassing die technieker moest maken, niets meer. Ik kreeg meerdere mails van afspraak gemaakt waarna ik opnieuw mails kreeg afspraak geannulleerd. Telkens zogezegd dat dit bevestigd was van mijn kant (was dus niet zo, niemand gesproken tot dan)- nadat ik zonder internet viel wat niet verwacht was, heeft het het grootste deel van de dag geduurd eer we oorzaak hadden gevonden (want er was geen reden waarom ik zonder internet zou vallen, modem gaf ook alle lichten op bLauw aan)- getracht zo snel mogelijk afspraak te maken, ging pas week later op donderdag- wou afspraak zelf verleggen, maar hun applicatie werkte toen niet.- uitgereikt via chat, aan de andere zijde zei men dat ze 1 dag konden schuiven naar 31/01, heb dan natuurlijk aangegeven dat te doen. Ook al was dat zeker niet mijn probleem tijdig oplossen. Deze weiziging heeft ze niet gedaan- op donderdag en vrijdag ben ik zoveel tijd kwijt geraakt dat ik bijna het hele weekend heb moeten werken om verloren tijd in te halen- deze week mij zoveel mogelijk mketen behelpen met hotspots die veel minder peeformantie hebben en minder stabiel, dus opnieuw ga ik die verloren tijd dit weekend moeten inhalenIk vraag dus compensatie voor de last die ze hebben berokkend. Het niet mogelijk maken het probleem dat zij hebben veroorzaakt snel op te lossen (volle week is niet snel). Het feit dat ik 2x weekend heb/zal moeten opofferen om werk goed te maken. Dn Lz kers op de taart, dat ze zelfs niet respecteren dat ik NL talig ben.

Berichten (6)

Proximus

Naar: S. P.

05/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Steffie Pardaens in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-02-08.07.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005631721] Ref. [THREAD_ID:1921005631721]

Proximus

Naar: S. P.

05/02/2024

Geachte heer,mevrouwWe hebben de klacht van mevrouw Steffie Pardaens doorgestuurd intern naar onze sales afdeling,voor een gepaste compensatie te berekenen voor de het geleden ongemak.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-02-08.07.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005631879] Ref. [THREAD_ID:1921005631879]

S. P.

Naar: Proximus

10/02/2024

BesteIk heb nog steeds niet vernomenMvgS.

Proximus

Naar: S. P.

14/02/2024

Beste,Klant kreeg de nodige info tijdens ons telefonisch contact op 14/2.Wat betreft de betaliingen door de werkgever, werd een nieuw dossier opgemaakt met nummer54065441.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-10-15.22.27.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005905034] Ref. [THREAD_ID:1921005905034]

S. P.

Naar: Proximus

16/03/2024

Beste,Ik ging alle info per mail krijgen wat helaas niet is gebeurd. Het foutieve abonnement ging vernietigd worden /geannuleerd, nieuw contract ging opnieuw op het bedrijf gezet worden (was feitelijk al de bedoeling in het begin) en re-installatiekosten gingen op nul gezet worden (daar fouten in installatie en abonnement creatie aan proximus zijde zijn gebeurd), maar nu krijg ik alsnog een rekening met installatiekosten.Opmerking, herinstallatie gebeurde meer dan maand geleden. Wanneer ik gebeld werd om alle door te nemen voor het abonnement opnieuw te starten (leek makkelijkste)**ging het oude vernietigd worden (ik denk niet dat dat is gebeurd daar ik nog steeds een rekening krijg)**was de automatisch melding van opnieuw technieker te laten langskomen een formaliteit waarvan melding inter ging gemaakt worden dat het niet nodig was (maar hij is alsnog gekomen en daarvan heb ik rekening gekregen)Tevens, ik wacbt nog steeds op feedback om de vorige proximus internet boxen op te sturen. Ik kan hier niets mee doenAlvast dank

Proximus

Naar: S. P.

27/03/2024

Beste,Ik kon geen contactnummer terugvinden onder uw klantgegevens, dus heb u telefonisch niet kunnen contacteren.De eerste aanrekening van 59 euro die we reeds hadden rechtgezet, ging over een laattijdige annulatie.De aanrekening van 59 euro die u nu krijgt, is een activatiekost. Ik heb deze rechtgezet met cn7493128804, deze dient dus niet betaald te worden. Voor de rest zie ik dat het internet zoals gevraagd wordt aangerekend aan de werkgever.Ik kan in onze systemen geen oude apparatuur terugvinden, dus ik ga ervan uit dat deze te oud zijn en mogen binnnengebracht worden op het containerpark.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-16-13.31.51.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007092107] Ref. [THREAD_ID:1921007092107]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform