Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je correctiefactuur.Fluvius heeft ons een aanpassing bezorgd van de eindmeterstanden (31/08/2023). Hierdoor hebben we een correctiefactuur opgemaakt. Aangezien de aangepaste meterstanden hoger zijn dan de oorspronkelijke meterstanden is dit een bijbetaling. Je vindt de correctiefacturen in bijlage.Is er bij de verhuis een energieovernamedocument ingevuld? Dan kan je de meterstanden na kijken. Mochten deze niet overeenkomen, mag je me het document bezorgen. Dan contacteer ik Fluvius.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.