Terug

Plotselinge herberekening waardoor ik 1800 euro moet bijbetalen, zonder enige uitleg

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. N.

Naar: Eneco

02/10/2023

Beste, Wanneer ik uit mijn appartement vertrok kreeg ik een eindfactuur met een herberekening door “foute metingen” ik zo maar even 1800 euro ophoesten, zonder enige uitleg vanwaar dat geld komt

Berichten (1)

Eneco

Naar: T. N.

31/10/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je correctiefactuur.Fluvius heeft ons een aanpassing bezorgd van de eindmeterstanden (31/08/2023). Hierdoor hebben we een correctiefactuur opgemaakt. Aangezien de aangepaste meterstanden hoger zijn dan de oorspronkelijke meterstanden is dit een bijbetaling. Je vindt de correctiefacturen in bijlage.Is er bij de verhuis een energieovernamedocument ingevuld? Dan kan je de meterstanden na kijken. Mochten deze niet overeenkomen, mag je me het document bezorgen. Dan contacteer ik Fluvius.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform