Terug

plotseling abonnement stopgezet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

02/11/2023

Ik had nu ongeveer 2 maand geleden overgegaan voor mobiele telefonie van telenet naar proximus met nummer behoud vorig jaar had ik een dispuut met proximus omdat ik de laatste factuur niet wou betalen omdat ze in het verleden al meermaals fouten hadden begaan het abonnement van mijn dochter moest full control hebben en dat hadden ze niet gedaan met als gevolg dat ze er met 60 euro over gegaan wasDe persoon die ik aan de telefoon had om het abonnement terug aan te gaan zei tegen mij dat ik 148 euro nog moest betalen en dat dit in orde was en voor de rest zou ze alles laten vallendit heb ik diezelfde dag nog betaald en betaalbewijs doorgestuurd de dag daarna heeft deze vriendelijke persoon me zelf terug gebeld met als melding dat ze de betaling binnen had en me een abonnement mocht geven dinsdag ochtend 31/10 krijg ik op mijn werf 2 h van mijn huis plots een bericht dat ik pay en go geworden was ik had gebeld naar proximus en daar zeiden ze dat ze me niet konden helpen dat ik zelf maar naar een proximus winkel moest gaan ik ben toen naar de winkel geweest en daar konden ze me ook niet helpen dan toch nog eens gebeld en daar plots zeggen ze dat ik een ander nummer moet bellen ( ondertussen al 4 h verder )ze gaven zelf toe dat ze verschillende fouten gemaakt hadden maar dat ik nogmaals 147.82 euro moest betalen om terug geactiveerd te worden ik kan u zeggen ik heb volgens mij ergens rond de 20 telefoons hiervoor gedaan alsook met de chatbox gewerkt ( waar ik ook twee h bezig geweest ben vandaag ) ik heb ook een mail gekregen van proximus dat ik 148 euro terug gestort krijg ( 29/09 ) wat ik ook nooit gezien heb nu heb ik die andere 147.82 euro dan ook maar betaald om toch het abonnement te kunnen krijgen Maar dit kan toch allemaal niet ? ik heb hier twee dagen energie en tijd in moeten steken om dit terug in orde te krijgen waar ze zelf in de fout zijn in gegaan ook bij wijziging van mijn abonnement naar die pay and go zelfs geen voorafgaande verwittiging Kan ik op zijn minst geen tegemoetkoming eisen ? Ik heb hier twee dagen verlof door kwijt gespeeld mvg

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. V.

14/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Na ons telefonisch gesprek hebt u mij doorgegeven mij een mail te sturen. Ik heb nog geen mail mogen ontvangen en sluit hiermee uw dossier.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-02-16.33.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003162636]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003162636]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. V.

Naar: Proximus

10/12/2023

Nu terug een extra factuur gekregen voor het opnieuw aansluiten van mijn abbo ?

Proximus

Naar: J. V.

19/12/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-10-20.12.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004221962]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004221962]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform