Beste,Ik ben al een aantal jaren Basic-Fit member. Ik betaal hiervoor maandelijks 19,99€. Ik kon daarmee sporten in eender welke Basic-Fit club in België, Nederland, Spanje, Luxemburg of Frankrijk. Zonder waarschuwing of informatie, stapte Basic-Fit nu over van het oranje inkomkaartje naar een QR-code die je in een app moet gebruiken. Samen met deze overstap verandert ook plots de toegang tot de andere Basic-Fit clubs. Met mijn gewone abonnement kan ik plots nog maar in één home club trainen. Mijn Home Club is niet 24u op 24u open, een andere club in mijn stad wel. Ik had dus altijd de optie om ofwel vlakbij mij thuis te trainen binnen de openingsuren, ofwel te kiezen voor de andere club (iets verder weg) als het in het weekend bijvoorbeeld pas om 18 u kon. Ik zou nu verplicht worden om over te stappen naar een Premium abonnement van 29,99€ om terug toegang te krijgen tot alle clubs. We spraken hierover met personeel in onze club maar zij konden onze vragen niet echt beantwoorden. Een klantendienst van Basic-Fit bestaat eigenlijk niet, dat weet iedereen. Basic-Fit is totaal onbereikbaar en geheimzinnig in haar service. Volgens mij is dit contractbreuk en ik vraag me af of Basic-Fit dit zomaar mag?