Terug

Plotse hoge afrekening ??

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Mega

19/05/2020

Beste,In november 2019 heeft een vertegenwoordiger, Andy Wauters, mij overtuigd om super voordelig klant te worden. Er werd mij verzekerd dat er geen onaangename afrekeningen zouden volgen en dat het verbruik mooi afgestemd ging zijn op het voorschot. Mooie beloftes dus. Toen mijn logingegevens voor MEGA in orde waren ging ik een kijkje nemen naar mijn voorschot en die bleek wel heel erg laag (+/- 70 euro voor gas en elektriciteit). Ik heb deze verhoogd naar net geen 100euro, want met bijna 30euro te stijgen zou ik toch wel goed zitten zeker? Niet dus.Afgelopen zondag (6 maanden na de opstart van mijn contract ) krijg ik plots twee afrekeningen in mij mail. 177,01 euro voor gas en 244,32 euro voor elektriciteit bijbetalen! Ik viel bijna achterover. Als ik dit uitreken kom ik aan bijna 135 euro per maand verbruik, wat ik bij geen enkele andere leverancier ooit heb meegemaakt.Nadat ik een oproep plaatste met de vraag naar goede energieleveranciers kreeg ik een bericht van meneer Wauters. Hij zei dat ik al bij de goedkoopste zit en dat het mijn eigen schuld is dat ik een hoge afrekening heb. Ik heb hier telkens vriendelijk op geantwoord maar meneer besluit mij gewoonweg te verwijderen. Dit kan gewoon echt niet! Nu zit ik hier met een MEGA hoog factuur en een arrogante verkoper die mij gewoon negeert. Wat wel heel ironisch is, is dat die man elke dag pronkt met zijn hoge verdiensten. Klanten oplichten verdient blijkbaar goed.Nu wil ik weten waar jullie dit enorme bedrag vandaag halen en wat er wordt gedaan aan die vertegenwoordiger? Ik heb de gesprekken op mijn telefoon staan dus die kunnen worden bekeken. vriendelijke groeten,Claudia Geerts

Berichten (2)

Mega

Naar: C. G.

22/05/2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Plotse hoge afrekening ?? (CPTBE00910367-22)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Mise à jour par  : Klachtenbox, 19 mai 2020 à 07:14:18 UTC+2 (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Cet e-mail provient de Mega.[7OV6M8-MYM8]

Mega

Naar: C. G.

09/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform