Terug

Plotse domiciliering waar ik nooit toestemming voor heb gegeven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Celside Insurance

17/05/2023

Beste,Ik bekeek mijn bankrekening en merkte dat er betalingen via een domiciliering waren gemaakt waar ik nooit toestemming voor heb gegeven, door een bedrijf dat mij ook niet bekend is (SFAM). Het ging over een bedrag van 15,99 en 69,99 euro op dezelfde dag, en toen ik verder onderzocht bleek dat dit bedrijf al 5 jaar lang elke maand een bedrag van 5,9 euro van mijn rekening haalde. Dit zag ik soms verschijnen, maar ik dacht dat het ging om kosten van mijn bank om mijn rekening te behouden, maar dit bleek een geheel externe partij te zijn. In totaal gaat het dus al over 404,58 euro via domiciliering sinds 2018. Ik heb geen idee vanwaar deze domiciliering komt of voor welke dienst dit zou dienen, dus heb ik dit onmiddellijk stopgezet. Maar uiteraard wens ik ook dit geld terug te krijgen of op zijn minst op papier te kunnen zien waarvoor ik toestemming voor gegeven zou hebben deze bedragen van mijn rekening te halen. Alvast bedankt.

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: N. V.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Celside Insurance

17/05/2023

Beste,Nu is er reeds 2 weken voorbij en ik heb nog steeds niets van jullie vernomen. Kunnen jullie aub een concrete actie voorstellen zoals een terugbetaling of dit via mail regelen, of effectief bellen?Ik zie graag mijn geld terug. Alvast bedankt,Nikki Van Huffel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform