Beste,Ik ben sinds jaren klant van TRIXXO. Ik volgde mijn vaste poetsvrouw van een ander bureau mee naar u, maw: ik werd klant zonder enige moeite van uw kant.Ik heb in al die geen tijd geen enkel bezoek gehad van Trixxo zelf, geen mail om te vragen naar enige tevredenheid, geen check-up, niets van service of opvolging.Mijn poetsvrouw is meestal aanwezig, doch vaak afwezig door ziekte of vakantie. het enige punt van 'service' dat ik ooit mocht ontvangen, is een mailtje om de vakantie te melden met de vraag of ik een vervanging wens (nee, dank u)En nu krijg ik een mail, word ik verplicht om een 'admin' kost te betalen van 48euro per half jaar = 100 euro per jaar. Doel: betere dienstverlening ??? U wil uw dienstverlening gaan verbeteren ?Ik quote uit uw mail:Zo bieden we onze huishoudhulpen voordelen aan zoals de jaarlijkse familiedag, kunnen ze fietsen en brommers leasen en zorgen we voor attenties op speciale gelegenheden.Daarnaast zetten we nog meer in op opleidingen, preventie en omkadering voor onze huishoudhulpen en blijven we investeren in vooruitgang. Zo zijn we momenteel volop bezig met de ontwikkeling van een applicatie om gemakkelijk met je huishoudhulp of kantoor in contact te staan. Op die manier zullen onze collega's jouw specifieke vragen nog beter kunnen beantwoorden.Fantastisch: maar omdat u uw contacten naar mij of tussen mij en de huishoudhulp wil verbeteren moet ik betalen ? u kan gewoon de telefoon nemen, een mail sturen of een whatsapp hoor. U hoeft geen contactplatform te bouwen, en ik heb al contact met mijn huishoudhulp - gelukkig kan ik op haar rekenen om mij altijd te verwittigen bij haar verlof aanvragen en krijg ik van haar bericht als ze ziek is (nooit of veel te laat via u !). Investeren om contact te leggen is te gek: u neemt sowieso nooit contact: er bestaan al opties genoeg en die gebruikt u niet.En dat u uw poetsvrouwen voordelen wil geven, moet ik daarvoor extra betalen in admin kost ?Dat is uw plicht als werkgever ! Dus als ik niet betaal, geen voordelen voor de poetsvrouw? Hoe compleet fout is dit ?En daarvoor krijg ik in ruil toegang tot een platform waar ik zogezegd 1000den euros kan besparen - natuurlijk wel eerst euros spenderen ! Maw: ik moet 100 euro per jaar betalen voor een zogezegd contactplatform dat u toch niet gebruikt, voordelen te geven aan de poetsvrouw die eigenlijk uw verantwoordelijkheid zijn, en lid te zijn van een shopplatform waar u waarschijnlijk nog op kan verdienen via commissie, maar dat ik niet nodig heb en niet zal gebruiken !Dit lijkt mij een zeer verdoken manier om extra geld te maken van uw klanten zonder enige echte geldige reden.Ik vraag me dan ook af of dit een WETTELIJK GERECHTVAARDIGE kost is die u zomaar afdwingt !Bij deze leg ik klacht neer bij Testaankoop. Een transcript van uw mail:Beste klant,Het TRIXXO Dienstencheque team is continu bezig met het versterken van zijn diensten. We zoeken steeds naar nieuwe manieren om zowel klanten als medewerkers nog beter te helpen.Een duurzame relatie tussen klant en huishoudhulp Eens we samen de perfecte match tussen jou en een huishoudhulp hebben gevonden, doen we er alles aan om die te behouden. Dat gouden paar helpende handen kan je ongetwijfeld moeilijk missen. Daarom doen we er alles aan om een zorgzame werkgever te zijn, waar het prettig werken is en blijft. Zo bieden we onze huishoudhulpen voordelen aan zoals de jaarlijkse familiedag, kunnen ze fietsen en brommers leasen en zorgen we voor attenties op speciale gelegenheden.Daarnaast zetten we nog meer in op opleidingen, preventie en omkadering voor onze huishoudhulpen en blijven we investeren in vooruitgang. Zo zijn we momenteel volop bezig met de ontwikkeling van een applicatie om gemakkelijk met je huishoudhulp of kantoor in contact te staan. Op die manier zullen onze collega's jouw specifieke vragen nog beter kunnen beantwoorden.Administratieve bijdrageOm deze verbeteringen te kunnen doorvoeren, rekenen we vanaf 2022 een administratieve bijdrage aan. Concreet wil dit zeggen dat je naast de dienstencheques van 9 euro per gepresteerd uur (verminderd met een gedeelte fiscale aftrekbaarheid), 8 euro per maand zal betalen. Je ontvangt hiervoor halfjaarlijks een factuur van TRIXXO voor een vast bedrag van 48 euro. Deze factuur zal steeds bij aanvang van de eerste zes maanden worden verstuurd.Wij vragen je vriendelijk om via onderstaande link kennis te nemen van onze vernieuwde algemene voorwaarden en deze te accepteren binnen de 14 dagen na ontvangst van de communicatie.Aanvaard de algemene voorwaardenToegang tot ons loyaliteitsplatformNa het accepteren van onze algemene voorwaarden krijg je als klant toegang tot ons nieuw digitaal voordelenplatform. Minstens 1.000 euro per jaar, zoveel is dit platform waard. Van kortingsbonnen voor de bioscoop tot korting bij tal van webshops, de mogelijkheden zijn eindeloos. Op je persoonlijk Ekivita-platform ontdek je exclusieve kortingen bij jouw favoriete winkels, restaurants, pretparken en webshops. Met duizenden aangesloten handelaars in België komt dit voordelenplatform altijd van pas.Voor vragen kan je terecht op het nummer 02 583 01 70. Dit nummer is bereikbaar van 8u00 tot en met 20u00 op weekdagen, enkel en alleen voor vragen betreffende de administratievergoeding. We kijken ernaar uit jou nog beter te helpen en danken je voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Jeroen PoesenCEO TRIXXO Groep