Terug

Plots beëindigen van de bankrelatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: ING - Bank and kantoren

03/08/2022

Beste,Ik ben al enkel jaren trouwe klant bij ING. plots krijg ik een aangetekende brief waar instaat dat ik al mijn geld van mijn ING spaarrekening moet halen en opzoek moet naar een nieuwe bank omdat ING de bankrelatie stop zet. De reden voor deze stopzetting word niet vermeld, enkel dat de beslissing gebaseerd is op contractuele bepalingen. Wat deze inhouden word niet vermeld. Aangezien ik mijn rekeningen en administratie goed onderhoud bedenk ik dat dit een misverstand is en bel ik naar het nummer vermeld op deze brief. Hier krijg ik een keuze programma dat vooraf gesproken antwoorden geeft maar mijn vraag niet beantwoord. Uiteindelijk krijg ik een werknemer aan de lijn. Hij luisterde naar mijn verhaal en neemt mijn gegevens op. Hij gaat het even bespreken. Na 20 min in de wacht te staan krijg ik te horen dat ze niets kunnen doen, de beslissing is definitief. Wanneer ik vraag wat de reden achter deze beslissing is krijg ik te horen dat ze deze niet gaan meedelen. Wanneer ik vraag wat ik eventueel nog zou kunnen doen krijg ik een bot antwoord. Er is niets aan te doen. Zonder reden en verwittiging op voorhand moet ik opzoek naar een nieuwe bank. Brieven rond een probleem heb ik nooit gekregen, ik ben nooit gecontacteerd. Ik ben nochtans goed bereikbaar, zowel schriftelijk als telefonisch.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform