Terug

Play sports werkt niet op TV maar wel volledig gefactureerd!!

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. B.

Naar: Telenet

05/09/2025

Beste Ik heb op 21 augustus Play Sports geactiveerd op mijn nieuwe account voor mijn appartement in Antwerpen. Dit staat op MyTelenet wel als actief. Onnoemelijk veel telefoons naar Telenet verder maar Play Sports werkt nog steeds niet op mijn TV!!! Allemaal geven ze de uitleg geduld te hebben, maar hoe lang kan dit nog duren, we zijn 5 september?? En iedere callcentermedewerker geeft een andere uitleg Het toppunt, ik krijg gisteren mijn factuur en daar is Play Sports wel mooi op aangerekend vanaf 21 augustus terwijl ik geen enkele dag heb kunnen kijken! de laatste medewerker aan telefoon zei dat er wel 'een compensatie ' zou volgen, pardon compensatie?? Wij betalen geen cent voor iets wat niet geleverd is! Kan dit ASAP opgelost worden??

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. B.

09/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-40885665 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform