Terug

Play Sports verdwijnt niet van afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Telenet

16/09/2023

Al drie keer heb ik via jullie website, die trouwens erg vaak vast loopt, aangeduid dat ik mijn abonnement op Play Sports wil stopzetten. En al drie keer heb ik gemerkt dat dat ding wel gewoon aangerekend blijft worden. Ondertussen reageren jullie niet op Facebook Messenger en zijn jullie telefonisch onbereikbaar. De wifi hier is ook een pak minder snel en valt vaker uit sinds jullie hier een nieuwe modem hebben geïnstalleerd. Moest mijn digibox niet vol staan met dingen die ik nog wil bekijken, ik was al lang naar de concurrentie gestapt. Ik ben het beu. Gelieve drie maanden Play Sports terug te betalen. En het eindelijk van de afrekening te halen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. V.

18/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=NcWNO2hIgZfIYa51ReyB3rvZDV4hU4aojvOgf1aEjBF6Ld97nedB8zNebhI428ucRYQzHkZPhDCVzmrwa1gY7j9mIqWNN0


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform