Terug

Planningsdienst onbereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

14/12/2022

Beste, Sinds 2 december geen verwarming meer, met loodgieters die komen en gaan, maar niks kunnen doen omdat de verwarmingsketel geen foutmelding geeft. Hiervoor werd zondag 4 december een aanvraag gedaan door de loodgieter, deze werd door mij opgevolgd omdat hij het contractnummer niet had doorgegeven. Finaal om een interventienummer te ontvangen op donderdag (na elke dag met de receptie aan telefoon te hebben gehangen en die hetzelfde zeiden: ik stuur uw aanvraag door, de planning moet u bellen, zelf kan ik niks doen. Blijven bellen, via Facebook, Google, ... zelfde bericht. Ondertussen is er sinds 10 dagen niks gebeurt. Is het 7 graden in het huis, is de huurder aan het klagen, ... en Viessmann België die nog altijd geen contact heeft gezocht. Gaat dit nog dagen, weken, maanden duren, we weten het niet en dit met een onderhoudscontract.We wensen een technieker te langskomt aangezien loodgieters dit niet mogen doen en het probleem ook niet vinden. Het vriest buiten...

Berichten (3)

P. V.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

21/12/2022

Beste, Gisteren kwam eindelijk één van jullie techniekers langs nadat we vorige week na onze klacht een telefoontje van jullie kregen. Een zeer aangename persoon. Jammer genoeg kon hij ons niet verder helpen omdat er natuurlijk een onderdeel van de interne apparatuur besteld diende te worden. Een opvolgcall met opvolgafspraak zou deze ochtend volgen aangezien we al sinds 2 december geen verwarming meer hebben en ondertussen ook geen warm water meer. Natuurlijk geloofden wij dat Viessmann Belgium, ons ging contacteren. Dit was weer niet het geval. Is het mogelijk om hier zo snel werk van te maken. Hier zijn verschillende appartementen waaronder bewoners met babies/jonge kinderen. Dank u

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: P. V.

21/12/2022

Dank voor uw bericht. We gaan er snel mee aan de slag.Merci pour votre message. Nous le prenons en compte rapidement.Met vriendelijke groeten.Bien cordialement.Viessmann BelgiumViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email:info@viessmann.be

P. V.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

22/12/2022

24 uur later nog steeds geen nieuws!24 uur later nog steeds geen afspraak!Waarom een contract met jullie hebben indien jullie zelf niet eens een afspraak kunnen inplannen, druk of niet. Jullie blijven ondertussen gewone onderhoudsafspraken na te gaan ondertussen dat er mensen GEEN verwarming NOCH warm water hebben. De feestdagen, de koudste weken geen verwarming voor een appartementsgebouw waar baby's en kleine kinderen vertoeven is ONBEGRIJPBAAR!Het enige is een afspraak inplannen zodat het wisselstuk die van een duurdere boiler komt kan geïnstalleerd worden. Dit is niet oké. Moesten wij een goedkopere boiler hebben, was het probleem volgens 2 techniekers al opgelost.Uw planningsdienst hoort ons binnen een NORMALE tijd te bellen, wat hier niet het geval is.Uw receptiediensten (die vriendelijk zijn), zeggen niet anders dat de planning ons moet bellen en dat zij niets kunnen doen. Is dit een normale manier van werken in een bedrijf?! Doorschakelen zou een must moeten zijn!Een ZEER ontevreden klant!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform