Beste, Sinds 2 december geen verwarming meer, met loodgieters die komen en gaan, maar niks kunnen doen omdat de verwarmingsketel geen foutmelding geeft. Hiervoor werd zondag 4 december een aanvraag gedaan door de loodgieter, deze werd door mij opgevolgd omdat hij het contractnummer niet had doorgegeven. Finaal om een interventienummer te ontvangen op donderdag (na elke dag met de receptie aan telefoon te hebben gehangen en die hetzelfde zeiden: ik stuur uw aanvraag door, de planning moet u bellen, zelf kan ik niks doen. Blijven bellen, via Facebook, Google, ... zelfde bericht. Ondertussen is er sinds 10 dagen niks gebeurt. Is het 7 graden in het huis, is de huurder aan het klagen, ... en Viessmann België die nog altijd geen contact heeft gezocht. Gaat dit nog dagen, weken, maanden duren, we weten het niet en dit met een onderhoudscontract.We wensen een technieker te langskomt aangezien loodgieters dit niet mogen doen en het probleem ook niet vinden. Het vriest buiten...