Beste mevrouw De Vos
Ik kan begrijpen dat het aangetekend schrijven dat u ontvangen heeft omtrent de plaatsing van de digitale meter op uw adres, zeer aanvallend en onterecht voor u is overgekomen.
Dit betreft standaard communicatie die wordt verstuurd als de werken niet kunnen worden uitgevoerd, ondanks eerdere contactnames met de klant door de aannemer.
In uw dossier is er een logische verklaring waarom de werken tot op heden nog niet werden uitgevoerd, nl. de rioleringswerken verhinderen een bezoek ter plaatse door de aannemer die de werken uitvoert in opdracht van Fluvius. Dit is een omstandigheid waar zowel u als de aannemer geen vat op heeft.
De inhoud van de brieven (m.n. dat u de digitale meter zou geweigerd hebben) is bijgevolg niet terecht en ik wens u hiervoor excuses aan te bieden namens Fluvius.
Ik begrijp dat u een compensatie wenst voor de 2 verloren verlofdagen en kan u hiervoor een (totaal) bedrag van 60 euro voorstellen.
Indien u hiermee akkoord gaat, mag u mij hiervan per kerende op de hoogte stellen, alsook uw rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder bezorgen.
De aannemer liet me weten dat u ondertussen een nieuwe afspraak heeft vastgelegd voor 22/10/2024. Hierbij heeft de aannemer u ook verzocht om de dag voor de werken telefonisch met hen contact op te nemen zodat u hen dan de stand van zaken omtrent de werken in de straat kan meegeven. Ik verzoek u dan ook graag om dit zeker te doen, zodat kan vermeden worden dat u opnieuw nodeloos thuis zit te wachten omdat de technieker niet tot aan uw deur geraakt met zijn dienstvoertuig op 22/10/2024.
Indien nodig kan de afspraak dan alsnog verplaatst worden door de aannemer van Fluvius.
We bezorgen je dit voorstel onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkenning en dit tot slot van alle rekeningen in verband met het voorwerp van uw klacht.
Ter informatie, uw klacht is momenteel “publiek” op het klachtenplatform van Test-Aankoop. U kan dit wijzigen naar “privé”, wat me wenselijk lijkt aangezien ik u naar persoonlijke gegevens (rekeningnummer en naam rekeninghouder) vraag en deze gegevens anders voor iedereen zichtbaar zijn. Maar dit beslist u uiteraard zelf.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie
Verzonden: dinsdag 24 september 2024 11:14
Aan: klachten@test-aankoop.be
Onderwerp: RE: plaatsing van de digitale meter werd door ons niet geweigerd
Beste mevrouw De Vos
Ik heb uw klacht goed ontvangen.
Ik doe navraag bij de betrokken dienst van Fluvius en zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 18 september 2024 20:00
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: plaatsing van de digitale meter werd door ons niet geweigerd
s:www.fluvius.be/disclaimer