Beste, In januari 2022 heb ik een keuken besteld bij Keukens De Abdij. Vandaag 5 juli 2023 is de keuken nog steeds niet geplaatst en in orde. De communicatie verloopt zeer stroef en is erg moeilijk. Ik heb al eerder een klacht gepubliceerd, na de klacht werd er zeer snel contact opgenomen om de nodige afspraken te maken. Dit was in april. Maar daar is het dan bij gebleven. Ik ben niet te spreken over de service, steeds ontbreken er stukken of elementen van de keuken. Terwijl ik op voorhand informeer of alles beschikbaar is, dit wordt steeds bevestigd maar bij plaatsing blijken er steeds nog delen te ontbreken van de keuken. Onze keuken is correct betaald en wij hebben langs onze kant steeds alles correct afgehandeld, ik verwacht van de leverancier nu hetzelfde. Vandaag werd het laatste front van een kast geplaatst en een plint van de keuken. Na de middag was er nog niemand geweest. Ik heb zelf contact opgenomen en moeten vernemen dat dit vandaag niet meer lukt. Ik kan dit niet accepteren!Er kon ook niet worden gezegd wanneer dit dan wel kan, ik vertrek namelijk op vakantie. De persoon aan de lijn liet uitschijnen dat dit door mijn vakantie nu erg moeilijk is om deze laatste twee stukken te plaatsen voor 11 juli. Er is dus niets afgesproken, er ging contact worden opgenomen met mij voor een nieuwe afspraak. Ik geloof hier jammer genoeg niet meer in, na bijna een jaar van hier naar daar te worden gestuurd ben ik dit dan ook grondig beu. Ik verwacht zeer snel een voorstel tot plaatsing, voor 11 juli. want dan ik op vakantie tot 2 augustus. Onze keuken is nog steeds niet klaar, het heeft 6 maanden geduurd voor de schuiven en andere fronten geplaatst zijn. Hierdoor is er al lichte schade te zien aan de witte kasten. Ondertussen wordt er ook geleefd in de keuken, maar in een onafgewerkte keuken kan je niet alles naar behoren gebruiken. Familie Nijs - Dupont