Eind oktober 2020 hebben wij een keuken besteld bij keukens de Abdij in Boutersem, plaatsing was voorzien voor de 2de week van maart. Na veel strubbelingen en nog veel meer ergernissen is de keuken 2 weken geleden geplaatst. Het volledig aankoopbedrag moest betaald worden vóór plaatsing. Bij levering van de keuken ontbraken 2 apparaten, de vaatwasser en de microgolfoven. Er is niemand die kan zeggen wanneer deze producten geleverd worden. Door Corona zou er wereldwijd een achterstand in levering zijn, maar ik begrijp niet dat als je in oktober bestelt én 10000€ betaalt, de producten in mei niet geleverd kunnen worden. We hebben ondertussen contact gehad met andere elektronica zaken en deze 2 apparaten zijn overal binnen de 3 werkdagen beschikbaar.Bovendien bleek ook de rooster van de dampkap beschadigd, dus die kon niet geplaatst worden. Resultaat is een half afgewerkte keuken, een volledig betaalde factuur en NIEMAND bij keukens de Abdij die reageert op mails of telefoons. Als je naar het hoofdkantoor belt, word je onvriendelijk afgescheept en ook de verkoper of de binnenhuisarchitect geven niet thuis. Op mails komt nooit enige reactie.