Terug

Plaatsing keuken voor de 3de keer niet in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. N.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

20/03/2023

Voor de 3de keer kwamen plaatser langs om de keuken af te werken. Telkens ontbraken er stukken en nu, de 3de keer ontbrak er een kastdeur en een muurplint. Er werd me verzekerd dat alles besteld, geleverd en geplaatst zou worden. 6 maanden na de plaatsing is de keuken nog niet klaar. Ons geduld is op. Dit brengt heel veel stress met zich mee. Ik heb net met het bureau gebeld maar niemand is bereikbaar.Mijn factuur moet op tijd betaald worden, dan mag de plaatsing ook op tijd klaar zijn.Sinds vandaag, 6 maanden later, hebben we een eindelijk een dampkap. Gordijnen en kledij stinkt naar het eten.Hoe lang gaan we nu nog moeten wachten op ontbrekende stukken? En wanneer zullen de plaatsers een gaatje hebben in hun agenda? Binnenkort is het zomer....

Berichten (1)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: G. N.

20/03/2023

Beste Geoffrey,Ik heb het front en muurpaneel DIRECT al door besteld.We houden U op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Tom Wuyts Planning na-servicetom.wuyts@keukensdeabdij.be054 34 19 98WebsiteInstagramFacebookPinterestMet vriendelijke groeten,Tom Wuyts Planning na-servicetom.wuyts@keukensdeabdij.be054 34 19 98--WebsiteInstagramFacebookPinterest


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform