Beste,Ik bestelde op 04/11/2023 een Flex Fiber S pakket (+1 mobiel abonnement eSIM) in combinatie met een promo toestel (Apple TV + Samsung Freestyle).De promo toestellen ontvingen we zonder problemen op 09/11/2023, so far so good.1ste installatie van het Flex Fiber pakket op 24/11 tussen 08u00 en 17u00 bevestiging van de installatie per mail en SMS.Echter zagen wij geen technieker.2de installatie op 02/12 bevestiging per mail, per SMS en telefonisch met de onderaannemer.Stipt om 08u waren de techniekers present, fiberpot gevonden, technieker wist me te vertellen dat de fiber beschadigd was. Geen verdere installatie mogelijk, technische dienst moet het probleem oplossen werd me verteld.05/12 word ondertussen het mobiele abonnement bij de vorige provider opgezegd door proximus, geen eSIM ontvangen, dient in orde gebracht te worden. Hiervoor langsgegaan in een proximus (fysieke) winkel, zij gaven me mee NOOIT dergelijke zaken via de webshop(site) te bestellen gezien dit ALTIJD fout loopt (intern) bij de klantendienst. Kregen een fysieke simkaart mee, echter is een eSIM het enige bruikbare in onze situatie. Hiervoor werd ticket IM12405494 aangemaakt, status tot op heden nog steeds in behandeling.Ondertussen kwam er een proximus engineer (technische dienst) langs om de fiberpot te lokaliseren en eventuele schade te herstellen/verifiëren.Fiber blijkt volledig in orde te zijn.. QUID techniekers welke op 02/12 langskwamen?? 3de installatiepoging 12/01, bevesting per mail, per SMS en telefonisch. 12/01 bel ik in de voormiddag naar de onderaannemer welke de werken uitvoert, technieker zou binnen een 2-tal uren aanwezig moeten zijn. Enkele uren later word ik opgebeld met de melding dat de technieker zich ziek heeft gemeld??4de installatiepoging 13/01, wederom bevestiging per mail, SMS en telefonisch, zoals ondertussen een gewoonte word zagen wij niemand verschijnen.Telkens op de dagen van installatie liggen rondbellen met de klantendienst, deze blijven beweren dat de technieker effectief staat ingepland en ZEKER zal langskomen.Inmiddels heb ik hiervoor 3 dagen niet-betaalde vakantiedagen moeten opnemen bij mijn werkgever, als compensatie werd mij €3/maand gedurende 12 maanden voorgesteld, gewoonweg lachwekkend.. Hiermee krijg je nog geen winkelkar vol..Proximus, ik weiger ondertussen nog afspraken van jullie te ontvangen op weekdagen gezien dit financieel verlieslatend is voor ons, indien jullie me effectief nog als klant wensen te verwelkomen mogen jullie gerust op zaterdag of zondag nogmaals een schijnpoging tot installatie ondernemen..