Beste,In naloop van het installeren van zonnepanelen en een thuisbatterij kreeg ik een brief van Fluvius voor het plaatsen van digitale tellers door de firma TEAplus. De eerste afspraak werd vastgelegd op 31/10/23 tussen 08u00 en 12u00. Omstreeks 11u30 die dag kreeg ik echter telefoon van teaplus dat de technieker er niet meer zou geraken, dag verlof kwijt voor niets dus. Er werd dan telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt voor 02/11/23 tussen 12u00 en 15u00. Weer is er geen technieker langs geweest, weer een dag verlof verloren voor niets. Hier heb ik echter geen enkele communicatie meer over ontvangen, noch telefonisch, noch schriftelijk, noch via e-mail , …. Tot ik vandaag een aangetekende brief ontvang met een dreiging tot juridische actie als ik niet zo snel mogelijk een afspraak maak voor het plaatsen van de digitale meters. Hoeveel keer kan men zo ongestraft hun afspraken niet nakomen en op de koop toe nog eens de schuld hiervan in mijn schoenen steken: men beweert in de aangetekende brief namelijk dat ik ofwel niet gereageerd heb hun communicatie, de afspraak heb gemist en hen geen toegang heb gegeven tot mijn woning. Ik was op beide dagen van de afspraak aanwezig, er is gewoon geen technieker komen opdagen! Op de koop toe heeft mijn buurman op hetzelfde tijdstip ook een aangetekende brief ontvangen met net dezelfde beweringen terwijl de man ook gewoon thuis was op het ogenblik van zijn gemaakte afspraak. Ik merk hier toch een verontrustend patroon op en wens hier bijgevolg ook een klacht voor in te dienen. Alvast bedankt voor uw antwoord.