Terug

Plaatsing digitale teller

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: FLUVIUS

06/09/2024

Op 19 augustus 2024 eerste afspraak om digitale teller te plaatsen, niemand gezien. Volgens onze buurman is de technieker wel in onze straat geweest die dag. Op 5 september nieuwe afspraak, opnieuw niemand gezien. Om 17u55 rijd de technieker onze doodlopende straat in, we spreken hem aan. Hij moet niet bij ons zijn en rijd onze straat terug uit. Als je niet in onze straat moet zijn kom je er niet in want dat is een doodlopende straat. We hadden intussen ook al een heel arrogante medewerker aan de lijn gehad van teaplus die zei dat ze nog konden komen. Gevolg: ik ben 2 dagen verlof kwijt en als dit nog lang aansleept verminderd mijn retroactieve premie die ik nog kan krijgen( vanaf 2025)

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: S. M.

06/09/2024

Beste SandraOm onderstaande klacht te kunnen verwerken hadden we graag jouw adres of EAN-nummer ontvangen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Fluvius KlachtencommissieVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 6 september 2024 10:01Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Plaatsing digitale teller‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

S. M.

Naar: FLUVIUS

06/09/2024

Ons adres is Mouterijstrzat 27 8730 Sint Joris


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform