Fluvius - Intern
Beste,
Je zegt dingen die er nooit zijn afgesproken, er werd afgesproken dat diezelfde dag de betrokken dienst zou worden op de hoogte gebracht wat ook gebeurd is en dat zij je dan nadien contacteren, er is nooit gezegd dat de technieker dezelfde dag aan je deur zou staan.
Tevens is er toen ook verteld dat je buur ook aanwezig diende te zijn op het moment van afspraak, dit was voor je geen probleem.
Dat is wat er toen is afgesproken en niet meer of niet minder.
In je 2de melding ga je er blijkbaar vanuit dat we niet weten over welke EAN’s het gaat dat is nochtans door niemand zo naar je gezegd geweest.
De EAN’ s zijn uiteraard gekend omdat deze nooit veranderen eens ze aan een woning/woonunit zijn toegekend.
Een klant kan op een verkeerde EAN een contract afsluiten of een verkeerde meter kan zijn gekoppeld aan de EAN, maar de EAN’s zijn ten alle tijden vastgeklikt per woning/woonunit.
Maar nogmaals om uit te sluiten dat er op latere datum nog andere fouten zouden worden gemeld gaat men de volledige meteropstelling testen naar correctheid toe.
Dit neemt tijd in beslag en vraagt de nodige voorbereiding, de betrokken dienst is hier mee aan de slag.
Met vriendelijke groeten,
Directie Klantendienst
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle
fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be
www.fluvius.be