Op vrijdag 3 maart hebben we een afspraak met de onderaannemer van Fluvius 3DM(We plaatsen binnenkort ook bij jou digitale meters voor elektriciteit en/of aardgas.De vervanging is helemaal gratis en duurt ongeveer 2 uur.De technici van onze aannemer 3DM komen op het adres:DUMORTIERLAAN 2 , 8300, KNOKKElangs voor de plaatsing van je digitale meter(s) op:vrijdag 03 maart 2023 in de namiddag tussen 12:00 en 17:00 uur.) Aangezien dit ons vakantieadres is trekken wij speciaal deze namiddag uit om daar gedurende 5 uur te wachten op de technicus. Rond 16 uur bel ik het nummer op om te eten of ze nog langskomen. Hierbij vragen ze een referentienummer. Dit nummer komt niet voor op hun correspondentie. Na de mededeling dat ik niet het juiste nummer heb ingevuld wordt de verbinding verbroken. Na meerdere pogingen bel ik naar het hulpnummer van Fluvius waar ze me terug verwijzen naar het eerste telefoonnummer. Dit ganse telefoongedoe heeft meer dan 20 minuten geduurd met als resultaat nul. Om halfvijf krijgen we telefoon (hetzelfde nummer) waarbij men ons meedeelt dat de technieker die dag niet meer kan langskomen. Na een felle reactie van mijnentwege naar de telefoniste (die de brokken van een slechte organisatie moet opvangen) geef ik de telefoon door aan mijn achtgenote die een nieuwe afspraak maakt. Ditmaal met afspraakcode:(Je afspraak is gepland op donderdag 09 maart 2023 in de namiddag tussen 12:00 en 17:00 uur.Bevestig of kies een moment dat jou het beste past en maak je afspraakonline of via telefoon met postcode 8300, huisnummer 2 en afspraakcode 2912845135. Scan de QR-code en je kan meteen je afspraak inplannenGa naar fluvius.3dm.beOf bel naar 078 077 517 (ma-vr 8-20u))Ik vind het niet kunnen dat die firma's door gebrekkige organisatie de gebruiker laten opdraaien voor hun onbekwaamheid en dan het lef hebben om een telefoniste te laten opdraaien voor hun nonchalance!Graag had ik de CEO van zowel Fluvius als van 3DM erop gewezen dat de klantvriendelijkheid van hun bedrijf meer dan te wensen overlaat, temeer dat uit de reactie van de telefoniste duidelijk kon worden opgemaakt dat die praktijk schering en inslag is.