Terug

Plaatsing digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: FLUVIUS

15/02/2023

Op 27/12/2022 krijg ik van Fluvius een brief met afspraak voor plaatsing digitale meter op 08/02/2023Ik bel met de helpdesk om uitstel te vragen tot na 01/01/2025. Zij zijn hiermee akkoord. Op 05/02/2023 krijg ik een SMS om mij te herinneren aan de afspraak op 08/02/2023.Ik bel weer met de helpdesk en wordt doorgeschakeld naar de technische dienst. Deze bevestigen weeral dat de afspraak geannuleerd wordt. Op 15/12/2023 krijg ik een dreigbrief dat als ik binnen de 14 dagen geen afspraak maak voor de plaatsing van een digitale meter, zij een gerechtelijke procedure tegen mij zullen starten. Ik heb zonnepanelen sinds 2010. Op hun website staat duidelijk: kan je de plaatsing nog uitstellen tot 1 januari 2025. Ik wens gewoon van dit recht gebruik te maken.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: A. R.

17/02/2023

Beste heer RoelantsIk heb uw klacht goed ontvangen en neem contact op met de betrokken dienst van Fluvius.Ik zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. R.

Naar: FLUVIUS

25/02/2023

Goeiedag, ik zou graag een status update hebben, hoever u staat met het onderzoek van mijn klacht. mvg, Alex Roelants

FLUVIUS

Naar: A. R.

27/02/2023

Beste heer RoelantsIk heb hieromtrent nog geen feedback verkregen.Ik zal opnieuw aandringen op een antwoord en u terug contacteren van zodra ik meer weet.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: A. R.

27/02/2023

Beste heer RoelantsIk mocht zonet vernemen dat het dossier voor plaatsing van de digitale meter op uw adres geannuleerd werd.Men zal u dus momenteel niet meer contacteren voor een afspraak.Vanaf 01/01/2025 zal er wel een afspraak worden ingepland, conform de geldende regelgeving.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform