Beste,Op 8 april 2021 heb ik mijn eerst gesprek gehad (op afspraak) met een medewerker van Ikea Hasselt. Dit was een online meeting om mijn keuken te realiseren.Het tweede planningsgesprek was 2 weken later om de tekening van mijn keuken vast te stellen. Naderhand hebben wij een afspraak gemaakt voor de installateur die ging langs komen van Immo Concept om alles op te meten en dergelijke. De installateur kwam langs en het voorbezoek van €99 had ik betaald en tot hier ging alles vlotjes.Doordat de vaatwasser en de kookplaat die ik had uitgekozen pas in oktober beschikbaar waren, heb ik toch een datum uitgekozen voor de keuken te laten plaatsen zonder deze elementen dan.Op 22 juli zijn twee werknemers van Immo Concept mijn keuken komen monteren maar na enkel 2 uur werk, voelde één werknemer zich niet goed en hebben ze besloten om een andere datum uit te kiezen voor het te komen afwerken. Ik vroeg of er iemand anders in zijn plaats kon komen maar ze legde uit mij het dat het heel druk was en dat de andere werknemer het niet alleen kon plaatsen. Dit was best vervelend aangezien ik de week daarop al wou verhuizen maar dit heb ik dus moeten uitstellen.Uiteindelijk zijn ze pas opnieuw gekomen op 9 augustus en werd de keuken die dag gemonteerd maar doordat er een probleem was met de lichtknoppen aan de muur, konden ze de spatwand niet plaatsen (weer vertraging). Ze zeiden dat de elektricien iets moest aanpassen en dat ze die zo niet konden plaatsen. Zelf lieten zij een telefoonnummer achter en zeiden de twee werknemers dat als het probleem werd opgelost ik hiernaar moest bellen voor een nieuwe afspraak maar dat het snel zou gaan en het nog maar een uurtje werk was.Ondertussen is mijn elektricien allang geweest en is het probleem opgelost. Twee dagen later belde ik naar het telefoonnummer die zij mij hadden achtergelaten en was het het bedrijf Immo Concept zelf. Ze spraken Frans maar de mevrouw aan de lijn sprak ook een beetje Nederlands. Ik legde haar de situatie uit en zei dat ik een nieuwe afspraak wou maken voor die spatwand te laten plaatsen (dit op 11 augustus). Ze legde mij uit dat er geen afspraak gemaakt kon worden zolang Ikea Hasselt het dossier van mijn keuken niet naar hun toe stuurden. Zou zij het dossier van hun ontvangen, ging zij persoonlijk contact met me opnemen voor een afspraak te maken. Vandaag zijn wij 17 september en na zoveel telefoontjes en mails naar zowel Ikea Hasselt als Immo Concept weet ik nog altijd niks. Ik heb zelf de werknemer van Ikea die mij heeft geholpen met de keuken planning zo vaak gemaild voor hulp om verder te kunnen en hij had het doorgegeven naar de klantendienst van Ikea nationaal want de keuken afdeling nam nooit op en meer kon hij niet doen. Ook zei hij om misschien nog eens zelf te bellen naar de klantendienst Ikea Hasselt voor meer info en dit heb ik gedaan op 15 september. De man die opnam was heel vriendelijk en zei dat ze me deze week gingen opbellen maar ik heb niks meer gehoord. Hij zei zelf dat er al meerdere keren klachten waren en dat de keuken afdeling moeilijk de telefoon opnam. Zelf heb ik ook al een wachttijd gehad van 30 min.Mijn keuken ziet er onvolledig uit en dit is niet de bedoeling! De spatwand ligt gewoon bij mij thuis en ligt zelfs in de weg! Had ik geweten dat het zo traag zou gaan, had ik nooit een keuken bij Ikea Hasselt besteld.Ook ben ik enkele keren naar de winkel zelf in Hasselt moeten gaan voor andere stukken die mankeerden van de keuken te gaan halen zoals handvaten, bedekkingspanelen etc...Ik verwacht een vergoeding voor al die wachttijd aan telefoon, voor al die onbeantwoorde mails, voor het rijden naar Ikea zelf voor mankeerde stukken, voor het uitstellen van mijn verhuis en gewoon ook voor de niet goede service! Ik raad het niet...