Beste, op 19 juli 2023 is Telenet een TV-box komen plaatsen. Sinds woensdagavond 09/08/2023 kon ik mijn opnames niet meer bekijken + de Tv gids als ik mijn programma's wou kiezen werkt ook niet meer. Ik heb hen hierover meermaals gecontacteerd en ze zeiden dat ze er aan het werken waren. Zelfs donderdag avond heb ik ook nog eens gebeld en zei de medewerker, ik zal een update doen. Deze heeft niet plaatsgevonden. Ze zeiden dat het een algemeen probleem was en dat het dan wel opgelost zou geraken. Het is nu vrijdagavond en het is nog niet opgelost. Ik vroeg om een compensatie deze konden ze niet geven, want eerst zeiden ze dat sommigen het probleem hadden dan zeiden ze iedereen heeft het????Normaalgezien mag je niet langer dan 12 u zonder een tv storing zitten of je provider moet een compensatie geven heb ik verstaan.En een oplossing komt er ook niet? Ze stellen ook niet voor om een technieker te sturen ofzo.Hopend op een antwoord,