Terug

Pin code om toestel te laten werken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Gardena Shop - Bestellingen

26/08/2025

Geachte heer, mevrouw, Op 18 augustus 2025 heb ik in het Gamma-filiaal in Wilsele een Gardena Sileno Life 750 robotmaaier gekocht. De pin code die als fabriekscode is ingesteld (1234), werkt niet. Om de correcte pin code te verkrijgen, heb ik zoals gevraagd het online formulier ingevuld. Ik heb daarbij alle benodigde gegevens en een kopie van mijn aankoopbewijs meegestuurd om aan te tonen dat ik de rechtmatige eigenaar ben. Helaas heb ik sindsdien geen code ontvangen en blijf ik herhaaldelijk hetzelfde geautomatiseerde bericht krijgen waarin mij wordt gevraagd om opnieuw het formulier in te vullen. Daarnaast heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar dit is niet gelukt, nummer dat ik online heb gevonden behoort toe aan een andere firma. Ook via de chatfunctie kon ik niet verder geholpen worden. Dit gebrek aan effectieve ondersteuning is onacceptabel, vooral gezien het feit dat ik €699 heb betaald voor een product dat ik nu niet kan gebruiken. Kan u mij aub met spoed helpen, zodat ik mijn toestel eindelijk in gebruik kan nemen. Ik ben niet van plan om nogmaals hetzelfde proces te doorlopen via de gardena site gezien ik toch geen reactie krijg en telkens gevraagd wordt opnieuw hetzelfde te doen. In afwachting van een snelle en adequate oplossing. Met vriendelijke groet, Sonja Van der Auwera


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform