In Februari werd ik het slachtoffer van phishing door te klikken op een frauduleuze Payconiqlink.Aanvankelijk met mijn KBC rekening daarna met mijn Argentarekening.Controle van beide rekeningen gaf geen betaling weer, daarop vroeg ik het rekeningnummer van de (frauduleuze)verkoper en heb ik het voorschot op die rekening betaald.'s Avonds kreeg ik plots een SMS van Argenta dat er vanop een nieuw toestel werd ingelogd en dat er eerst een cijfercode moest ingegeven worden, bij nazicht van mijn rekening bleek dat de phishing al een hele tijd bezig was.Na 3 pogingen orde helpdesk van Argenta te contacteren heb ik Card Stop gebeld en de rekening laten blokkeren.Ondertussen bleven de SMS'sen van Argenta binnen komen, telkens met een cijfercode om een verrichting te bevestigen.De Phishingdienst van Argenta heeft mij direct verantwoordelijkgesteld voor de phishing en heeft ook onmiddellijk gezegd dat ze niets van de verdwenen bedragen (oa aankopen bij Bol.com en bankoverschrijvingen ) konden terug vorderen.Op mijn vragen:waarom de hulplijnniet te bereiken wassen vooral als Argenta een SMS stuurt met met een cijfercode om in te loggen op een ander toestel(in dit geval van de oplichters) hoe die aan die code geraken.Bij navraag bij KBC,waar ik ook diezelfde verrichting had gedaan, bleek dat de fraudeurs daar niet waren ingeraakt.Ik heb dus onmiddellijk mijn Argenta bankapp verwijderd en ga hem ook niet meer gebruiken.Ik wacht ondertussen nog altijd op antwoord van Argenta op deze vragen.