Terug

Phishing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Cool blue

26/09/2023

Beste,Mijn dochter is 1738 euro kwijtgeraakt door phishing. Ze diende een overschrijving te doen bij Argenta. Ze heeft de bovenste link aangeklikt op Google en is hierdoor op een phishing site terecht gekomen. Hierdoor is er een bestelling geplaatst bij Coolblue. Inmiddels hebben we een PV doorgestuurd doch coolblue reageert niet meer om het bedrag terug te storten. Kan u mij helpen aub.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: M. R.

27/09/2023

Beste,Je hebt ons laten weten dat je een vermoeden hebt van frauduleuze bestellingen op onze website met jouw gegevens. Helaas kunnen we geen verdere informatie geven over de potentiele fraudeur gezien de GDPR-wetgeving. Graag willen we je vragen om een klacht in te dienen bij de politie. Als de politie ons om meer informatie vraagt (de pv zelf doorsturen is niet voldoende) , kunnen we onze administratie aansporen om op zoek te gaan naar de betreffende gegevens en kunnen wij deze overdragen aan de autoriteiten.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 26, 2023 at 4:32 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform