BesteMijn concrete vraag is, waarom krijg ik het geld niet terug als ik nog voor de bestellingen verwerkt zijn laat weten dat de bestellingen die geplaatst zijn geannuleerd moeten worden?Er zijn door phishing 2 bestellingen geplaatst op een ander account maar wel met mijn geld. Ik heb dit onmiddelijk aan jullie gemeld, schriftelijk en telefonisch. Jullie hebben de bestellingen ook teruggevonden in het systeem, maar ipv te annuleren en de "fraudeaccount" verder te onderzoeken (want volgens jullie waren er nog verdachte transacties op dat account te zien), verzenden jullie gewoon de goederen naar weet ik waar en weigeren jullie mijn geld terug te storten. Wat jullie dus doen is, ondanks jullie op de hoogte zijn gebracht door mij dat er een dossier bij de politie is omtrent deze zaak, de fraudeur helpen het geld dat hij op illegale wijze verkregen heeft om te zetten in goederen. Ik heb ook al laten weten dat er bij een online aankoop 2 weken tijd is om af te zien van de aankoop, maar ook daar wordt niet op ingegaan. De enige response van jullie is dat ik mijn bank moet contacteren, maar zij hebben hier eigenlijk niets mee te maken.