Beste, op 4 september 2021 kocht ik een Philips EP3246/70 3200 SERIES LATTEGO. Na ongeveer 15 keer te gebruiken werkte de melkschuimer niet meer en was er onderaan het toestel een waterlek. Heb deze in november binnengedaan bij Media markt in Wilrijk. 2,5 weken later kreeg ik een bericht dat deze gerepareerd was en kon afgehaald worden. Na afhaling thuis getest, nog steeds hetzelfde probleem melk schuimt niet op en nog steeds een lekkage onderaan het machine. Ale terug naar Media markt moeten rijden, koffieautomaat terug binnengebracht. Twee weken later een bericht gekregen dat hij gerepareerd was. Thuis getest maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Terug binnengebracht bij Media markt. Na twee weken weer een bericht gekregen dat hij gerepareerd is. Ik dacht nu zal hij zeker gemaakt zijn maar helaas, nog STEEDS hetzelfde probleem. Vandaag koffieautomaat terug binnen gebracht bij Media markt, ik wou mijn geld terug. Maar Media markt zegt dat hij de koffieautomaat terug naar Philips moet sturen en dat zij beslissen of ik geld terug krijg of een ander toestel. Maar ik moet geen ander toestel hebben misschien is het dan weer hetzelfde probleem. Dit kan toch niet, dit is een toestel van 459 euro en al zo snel stuk. Ik zou heel graag mijn geld terug willen want het vertrouwen is kwijt en ben moe van het op en af rijden. En de medewerkers waren helemaal niet vriendelijk en begripvol.