Terug

Philips koffiemachine gekocht bij Albert Heijn 3 maanden geleden: geen levering, geen geld terug!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: AH - Albert Heijn

12/02/2023

Beste,Ik bestelde via een voucher code, die ik kocht bij albert heijn, een Philips l'or barista koffiemachine.Op 22/11/2022 kreeg ik van Albert Heijn een bestelbevestiging, Op 29/11/2022 kreeg ik een bericht van Philips dat er een vertraagde levering zal zijn van het toestel tot 25/12/2022. Ik ben dus blijven wachten op de levering.Via de AH app, heb ik de klantenservice van Albert Heijn gecontacteerd. Zij lieten me weten dat ze van niets weten en dat ik Philips zelf moet contacteren. Erna heb ik consumer care support Philips gecontacteerd, met referentienummer _00Dw0Cp29._5005IWS56F:ref. Zij lieten ons weten dat er een algemeen probleem is voor klanten die besteld hadden in Belgie. Zij zeiden ons dat we nog een week moesten wachten. Wij hebben hen erna, na die week, wekelijks, 3 maal toe, gebeld met hen om ons te bevragen naar de stand van zaken. Zij gaven ons terug geen antwoord. Erna hebben we naar onze lokale Albert Heijn winkel gegaan zij schoven het terug naar Philips en zeiden ons dat we met hen moeten contact opnemen. Vervolgens hebben we terug contact opgenomen met Philips. We hebben hen een terugbetaling gevraagd. Ze zeiden dat ze zouden terugbetalen maar dat ze niet weten wanneer omdat dit intern geregeld moet worden. Tot op heden hebben we geen koffiemachine geleverd gekregen en hebben we ook geen terugbetaling gekregen, voor een bestelling die we betaald hebben in november 2022. We worden steeds van het kastje naar het muurtje gestuurd tussen 2 bedrijven.

Berichten (6)

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

12/02/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09087852. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

13/02/2023

Beste ,Onze partnershop producten worden altijd via de leverancier verkocht en verzonden, wij hebben dus helaas geen inzage in het versturen van de producten. Vandaar dat de klantenservice van deze producten bij de leverancier liggen, in dit geval:Leverancier L'Or BaristaJe kan contact opnemen met Philips Consumer Care website of hettelefoonnummer 0900 202 11 77.Mocht je er met hen niet uitkomen of niet verder geholpen worden geef het dan aan ons door, zodat wij een klacht voor je kunnen indienden en het contact met de leverancier voor je kunnen overnemen.Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007UA6VW:ref

L. G.

Naar: AH - Albert Heijn

13/02/2023

Beste Zoals eerder vermeld, heb ik nu dus al meermaals contact opgenomen met Philips. Nog altijd geen verduidelijking over terugbetaling. Gelieve zelf ook contact op te nemen met Philips dan (via een klacht). Dit kan niet meer zo verder blijven duren. Aangezien de actie en de betaling via Albert Heijn is verlopen, hoop ik dat jullie ook moeite doen om dit probleem recht te zetten.

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

13/02/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09088512. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

13/02/2023

Beste Lumni,We hebben je klacht doorgezet en bij deze nemen wij contact op met de leverancier voor je, mijn collega's nemen dan contact met je op zodra we meer weten. Je casenummer is 09088512 mocht je later nog vragen hebben kan je daar naar refereren.Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nlref:_00D0Y1Kh5s._50007UA9Lt:ref

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

24/02/2023

Beste Lumnie,volgens de tracking is dit artikel geleverd.1ZV8W3136861827612Bij vragen kan je contact opnemen met philipsOm mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: Klantenservice BE [klantenservice@ah.be]Verzonden: 13-2-2023 10:03Aan: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: Antwoord op je vraag 'Klacht - Philips koffiemachine gekocht bij Albert Heijn 3 maanden geleden: geen levering, geen geld terug!! - (CPTBE01726372-63)' met vraagnummer 09088512 [ ref:_00D0Y1Kh5s._50007UA9Lt:ref ]Beste Lumni,We hebben je klacht doorgezet en bij deze nemen wij contact op met de leverancier voor je, mijn collega's nemen dan contact met je op zodra we meer weten. Je casenummer is 09088512 mocht je later nog vragen hebben kan je daar naar refereren.Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nlref:_00D0Y1Kh5s._50007UA9Lt:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform