Beste,Ik bestelde via een voucher code, die ik kocht bij albert heijn, een Philips l'or barista koffiemachine.Op 22/11/2022 kreeg ik van Albert Heijn een bestelbevestiging, Op 29/11/2022 kreeg ik een bericht van Philips dat er een vertraagde levering zal zijn van het toestel tot 25/12/2022. Ik ben dus blijven wachten op de levering.Via de AH app, heb ik de klantenservice van Albert Heijn gecontacteerd. Zij lieten me weten dat ze van niets weten en dat ik Philips zelf moet contacteren. Erna heb ik consumer care support Philips gecontacteerd, met referentienummer _00Dw0Cp29._5005IWS56F:ref. Zij lieten ons weten dat er een algemeen probleem is voor klanten die besteld hadden in Belgie. Zij zeiden ons dat we nog een week moesten wachten. Wij hebben hen erna, na die week, wekelijks, 3 maal toe, gebeld met hen om ons te bevragen naar de stand van zaken. Zij gaven ons terug geen antwoord. Erna hebben we naar onze lokale Albert Heijn winkel gegaan zij schoven het terug naar Philips en zeiden ons dat we met hen moeten contact opnemen. Vervolgens hebben we terug contact opgenomen met Philips. We hebben hen een terugbetaling gevraagd. Ze zeiden dat ze zouden terugbetalen maar dat ze niet weten wanneer omdat dit intern geregeld moet worden. Tot op heden hebben we geen koffiemachine geleverd gekregen en hebben we ook geen terugbetaling gekregen, voor een bestelling die we betaald hebben in november 2022. We worden steeds van het kastje naar het muurtje gestuurd tussen 2 bedrijven.