Terug

Pesterijen, 0% klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: bpost

30/09/2024

Om nog maar eens duidelijk te maken hoe dit bedrijf mij persoonlijk al jaren zit te pesten, eerstvolgende bestelde pakket is alweer rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht in plaats van eerst hier aan te bellen, sinds mijn vorige klacht enkele maanden terug. Pakket was besteld met snel-levering maar was al snel duidelijk dat deze optie voor niets was aangeduid/betaald, na klacht bij bol.com werd me ook gezegd dat ik de extra betaling zal terugkrijgen. Ik ben vorige maand pas geopereerd aan mijn schouder, mag geen zware gewichten heffen boven de 2kg maar moet nu opnieuw alles zelf gaan halen/vervoeren, pakketten zwaarder dan 2kg, omdat de koeriers van Bpost WEER MAAR EENS TE LUI ZIJN! Zoals eerder is aangegeven door Test Aankoop, zal ik het hier niet bij laten en onderneem ik verdere stappen!!

Berichten (3)

bpost

Naar: M. C.

01/10/2024

REF : 1-57002958958 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. We raden u andermaal aan om elk “incident” onmiddellijk aan de klantendienst van bpost te melden, opdat onmiddellijk en doelgericht een onderzoek kan plaatsvinden. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling. U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 30/09/2024 12:01:11 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Pesterijen, 0% klantenservice ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-Q6QOT7A]

M. C.

Naar: bpost

01/10/2024

Ah gaan we zo weer beginnen.. Mag ik u dan zo vriendelijk verwijzen naar mijn vorige klacht(en) hier op Test Aankoop waarvan de laatste(n) nog zeer recentelijk waarbij u zoals gewoonlijk geen onregelmatigheden kon waarnemen en deze doodleuk in de doofpot stak??!! U had mij gezegd vanaf er weer onregelmatigheden waren ik dit moest melden, zo gedaan en er gebeurt niets, integendeel. Ik kan niets groot of zwaar meer bestellen want ik moet het hoe dan ook toch zelf gaan ophalen. En uit de actualiteit kan je ook afleiden dat ik verre van de enige gedupeerde ben. Heb er screenshots van genomen en wil ze gerust aan iedereen delen.

M. C.

Naar: bpost

18/10/2024

Weer de doofpot in en elke vorm van dialoog geweigerd. Klacht bij consumentenbond ingediend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform